محمدرضا تابش روز جمعه در گفتگو با ایرنا با دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات و نمایش عزت ،عظمت و انسجام ملی ، خواست بار دیگر مردمسالاری دینی را به رخ مردم دنیا بکشند و بدخواهان کشور را مایوس نمایند .
وی بیان داشت : انتخابات تجلی اراده ملی است که در سایه انقلاب اسلامی مردم توانستد در سرنوشت خود سهیم باشند .
نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی هیچ گاه مردم را از انقلاب دور نمی کند تصریح کرد : حضور 70 درصدی مردم در انتخابات نشان دهنده صلاح اقتدار جمهوری اسلامی می باشد .
تابش تاکید کرد : رئیس جمهوری که توسط مردم انتخاب می شود باید مظهر ارادی ملی باشد و هرچقدر میزان رای آن بیشتر باشد چه عرصه دیپلماسی و چه داخلی بهتر می تواند کارهایش را پیش ببرد .
نماینده مردم اردکان تاکید داشت : انتخابات شوراها هم حائز اهمیت می باشد و شوراها حلقه وصل بین مردم و حاکمیت اسلامی می باشند .
وی بیان داشت: رئیس جمهور باید خود را به خواسته ها و آمال مردم تطبیق دهد، در این خصوص رهبر انقلاب توصیه مشارکت همه مردم برای تعیین سرنوشت خود در انتخابات را جزو ضروری ترین اصل نظام و انقلاب اسلامی دانسته اند .
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت 96 در سراسر کشور برگزار می شود.
اردکان با 98 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع شده است.
7544/ 6197 خبرنگار: مژگان دشتی **انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.