محمد کشاورز یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت ها در 2 بخش برادران و خواهران در سالن تیراندازی مجموعه ورزشی غدیر برگزار شد.
این مسئول با بیان اینکه این مسابقات توسط سازمان بسیج رسانه استان و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان، هیات تیراندازی و کمیته دارت هیات انجمن های ورزشی برگزار شد،گفت: این رقابت ها با حضور 36 تن از اصحاب رسانه استان قزوین به انجام رسیذ.
وی با بیان اینکه بخش برادران این رقابت ها 16 نفر شرکت کننده داشت، به نتایج این مسابقات اشاره کرد و گفت: در رشته دارت برادران محمد گودرزی از صداوسیما مقام قهرمانی را از آن خود ساخت، رضا اولادی از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) نایب قهرمان شد و مجتبی غلامی از شهید نیوز در جای سوم قرار گرفت.
رییس سازمان بسیج رسانه استان قزوین افزود: در رشته تیراندازی با سلاح بادی نیز امیر اسلامی صدر از هفته نامه رایحه مهر قهرمان شد، امیر صادق عجمی پور از هفته نامه آوای تات مقام نایب قهرمانی را بدست آورد و امیرعلی اکبر بیک از صداوسیما در جای سوم ایستاد.
کشاورز اضافه کرد: در بخش بانوان نیز مسابقات 2 رشته یاد شده با حضور 21 تن از اصحاب رسانه برگزار شد.
وی به نتایج مسابقات این بخش نیز اشاره کرد و گفت: در رشته دارت این رقابت ها نفیسه مهرداد از نشریه هفت دی قهرمان شد، سیده سارا چگینی از هفته نامه آوای تات مقام نایب قهرمانی را کسب کرد و ناهید شیرمحمدی از پایگاه خبری صبح قزوین به کسب عنوان سوم بسنده کرد.
رییس سازمان بسیج رسانه استان قزوین افزود: در رشته تیراندازی با سلاح بادی نیز سحر علیجانی خبرنگار آزاد به مقام قهرمانی دست یافت، ناهید شیرمحمدی از پایگاه خبری صبح قزوین به مقام نایب قهرمانی رسید و حنا خلج از روزنامه همشهری در جای سوم قرار گرفت.
کشاورز در پایان گفت: برگزاری مسابقات ورزشی در مناسبت های مختلف با هدف تقویت انسجام و همدلی میان اصحاب رسانه استان را در دستور کار داریم.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.