به گزارش ایرنا، منوچهر حبیبی روز سه شنبه در نشست شورای راهبری خوشه بسته بندی استان قزوین افزود: تولید کنندگان ما باید بسته بندی کالا را جدی گرفته و بیش از پیش در این عرصه فرهنگ سازی شود چراکه بسته بندی درست و مناسب مشتری را ناخودآگاه جذب می کند و باعث فروش بیشتر کالا در بازار های مختلف می شود.
وی خاطر نشان کرد: صنعت بسته بندی کلید گمشده صادرات در استان از جمله در صنعت کشمش به شمار می رود و با رفع این مشکل می توان به راحتی با توجه به کیفیت خوب محصولات داخلی در بازار جهانی جذب مشتری کرد.
حبیبی افزود: تنوع در صنعت بسته بندی در کنار ارتقای کیفیت بهترین راه جذب مشتری و بالا بردن میزان صادرات استان است که امیدواریم تولید کنندگان این صنعت را از انزوا خارج کرده و به چرخه فعالیت خود اضافه کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین گفت: نوع بسته بندی معرف فرهنگ صادر کننده و نوع کیفیت محصول است و اگر بسته بندی باتوجه به فرهنگ غنی استان صورت پذیرد نوعی تبلیغ بدون هزینه برای بالا بردن صنعت گردشگردی در استان نیز می باشد.
وی افزود:با توجه به بازار خوب کشاورزی در کشورهای همجوار تولید کنندگان و در پله بعد صادر کنندگان استان با داشتن بسته بندی مناسب در اندازه و طرح های مختلف می توانند به راحتی میزان صادرات خود را افزایش دهند.
6104*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.