به گزارش ایرنا، علی پرزحمت روز شنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که در استانداری قزوین برگزار شد، افزود: میزان تسهیلات یاد شده به واحدهای تولیدی هشت هزار و 870 میلیارد ریال بوده است.
وی ادامه داد: استان قزوین با توجه به پرداخت های صورت گرفته از نظر تعداد ثبت نام رتبه یازدهم و از نظر پرداخت ها نیز دارای رتبه پنجم است.
وی ادامه داد: واحدهای تولیدی متقاضی تسهیلات در بخش های صنعت و کشاورزی استان در سال گذشته یک هزار و 800 مورد ثبت نام به عمل آورده بودند که براساس اعلام سایت بهین یاب چهار هزار و 10 میلیارد ریال به 531 فقره آنان تسهیلات پرداخت شد.
وی اضافه کرد: 785 فقره از ثبت نام های صورت گرفته در مراحل اولیه و 224 فقره در مراحل بررسی بانک ها رد شده و در مجموع نیز 531 واحد در بخش رونق تولید، 427 واحد در قالب پرداخت مستقیم و مابقی نیز در بخش های گردشگری تسهیلات خود را دریافت کرده اند.
به گفته پرزحمت، طی هفته گذشته 13 فقره تسهیلات به میزان 67 میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک های عامل به متقاضیان ثبت نام کننده در سایت بهین یاب پرداخت شده است.
وی در پایان اضافه کرد: بانک های تجارت، صادرات و سپه به ترتیب با پرداخت 900، 63 و 52 میلیارد ریال رتبه های نخست تا سوم پرداخت در سایت بهین یاب را تاکنون به خود اختصاص داده اند.
استان قزوین دارای سه هزار و 600 واحد تولیدی است.
6101/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.