به گزارش ایرنا، منوچهر حبیبی روز شنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین افزود: این راستی آزمایی با هدف جلوگیری از انحراف در هزینه کرد تسهیلات بخش صنعت انجام می شود.
این مسئول اضافه کرد: در صورتی که واحدهای تولیدی به تعهدات خود عمل نکرده باشند باید از دادن تسهیلات جدید به آنها خودداری شود.
وی اضافه کرد: نظارت و بازدید ار روند اجرای کارها در واحدهای تولیدی ما را در ارزیابی روند پیشرفت اهداف در بخش تولید کمک می کند.
حبیبی در ادامه همچنین از ادامه ثبت نام درخواست های جدید برای پرداخت تسهیلات رونق تولید و لزوم اطلاع رسانی در این زمینه خبر داد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین همچنین خواستار تداوم پرداخت تسهیلات و کند نشدن روند آن در ایام پایانی سال جاری شد.
وی افزود:تسهیلات پرداختی به جز مسکن در تمام بخش ها رشد داشته و این نشان می دهد که ما در این حوزه دچار رکود هستیم و باید در این بخش نیز شتاب بیشتری داشته باشیم.
مدیرکل سیاسی و امنیتی استانداری و رییس کمیسیون کارگری استان قزوین نیز در ادامه این نشست با بیان اینکه در سال جاری تجمعات و اعتراضات کارگری نسبت به گذشته کاهش داشت به مطالبات معوقه برخی واحدهای تولیدی و همچنین معوقات کارگران پیمانکاری شهرداری ها و واحدهای قطعه ساز اشاره کرد و خواستار پرداخت حداقل بخشی از آنها تا پیش از پایان امسال شد.
فرامرز مرادی افزود: در زمینه ارزیابی از واحدهای تولیدی برای هزینه کرد تسهیلات و پرداخت مطالبات کارگران از سوی واحدها باید جدیت بیشتری به خرج داده شود.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.