به گزارش ایرنا، فریدون همتی روز پنجشنبه در نشست شورای استانی مشارکت های مردمی بهزیستی استان قزوین افزود: قزوین با داشتن مردم متدین و مومن ظرفیت های بسیار زیادی در امور خیریه دارد و می توان با شناسائی این ظرفیت ها در بخش های بازار، صنعت و کشاورزی بسیاری از مشکلات نیازمندان و معلولان تحت پوشش سازمان بهزیستی را مرتفع ساخت.
وی ادامه داد: می توان با یک برنامه هماهنگ و هوشمند ظرفیت های خیریه را شناسائی و فعال کرد و با تشکیل انجمن های خیر خواهانه در بخش های صنعت کاران،پزشکان،کشاورزان و واقفان به اهداف تعیین شده در این حوزه دست پیدا کرد.
همتی اضافه کرد: سازمان بهزیستی با تنوع خدمات خود به تنهایی از عهده پاسخگوئی به حجم عظیم مشکلات و درخواست های مردم بر نمی آید و باید در این خصوص مجموعه ظرفیت های دستگاه های استان و بخش های خصوصی را در این زمینه فعال ساخت.
وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم با هماهنگی های دقیق و هدفمند و با فعال ساختن تمامی ظرفیت های ممکن شاهد افزایش میزان رضایت مندی در ارائه خدمات بهزیستی و کمیته امداد باشیم تا موضوع اشتغال،مسکن،ازدواج و تغذیه مددجویان استان قزوین به سرعت مرتفع شود.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.