به گزارش ایرنا، علی پرزحمت روز شنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که با حضور علی رحمانی قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، افزود: تاکنون درخواست تسهیلات 55 واحد تولیدی جهت بازسازی مورد تایید قرار گرفته و تا امروز نیز 57 میلیارد ریال به چهار واحد پرداخت شده است.
وی با اشاره به درخواست واحدهای تولیدی برای دریافت تسهیلات مستقیم و رونق تولید، ادامه داد: تاکنون یک هزار و 806 واحد تولیدی در بخش صنعت و کشاورزی در این استان برای دریافت تسهیلات ثبت نام به عمل آورده اند که در این زمینه قزوین رتبه نهم کشور را به خود اختصاص داده است.
وی ادامه داد: با پرداخت هشت هزار و 890 میلیارد ریال در بخش رونق تولید و پرداخت مستقیم به یک هزار و 7 واحد کشاورزی و صنعتی در قزوین، رتبه پنجم کشوری به استان تخصیص داده شده است.
پرزحمت ادامه داد: 533 فقره تسهیلات بهین یاب و 427 فقره پرداخت مستقیم در بخش صنعت و کشاورزی پرداخت شده است.
وی اضافه کرد: کارگروه رفع موانع تولید از سال 94 با مصوبه دولت در استان تشکیل و هم اکنون نیز ماهانه 2 جلسه با حضور استاندار برگزار می شود.
وی در پایان افزود: سال گذشته 27 جلسه با حضور استاندار، 19 جلسه با حضور معاونت اقتصادی و 125 کارگروه فرعی در استان تشکیل که منجر به 991 مصوبه شده است.
استان قزوین دارای 15 شهرک و یک ناحیه تولیدی، یک شهر صنعتی و سه هزار و 600 واحد تولیدی است.
6101/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.