به گزارش ایرنا،آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز پنجشنبه در دیدار اعضای هیات تحریریه نشریه جماعت با اشاره به این‌که انقلابی بودن شاخصه‌های بزرگی دارد، افزود: ما باید در تک‌تک مویرگ‌های اقدامات فرهنگی خود این شاخصه ها را مورد توجه قرار دهیم.
امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: اگر برنامه‌های فرهنگی ما بدون درنظر گرفتن انقلابی‌گری ادامه یابد فایده‌ای نخواهد داشت.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به حدیثی درباره اهمیت ولایت، افزود: توصیه‌ می‌کنم این حدیث که در روایات آمده شامل 'اگر هرکس همه روزهای سال را روزه و همه شب‌ها را به نماز اقامه کند و همه سال‌ها را حج کند و همه مال خود را در راه خدا انفاق کند اما امام و ولی خود را نشناسد ذره‌ای ثواب در قیامت نزد خداوند نخواهد داشت و جزو اهل ایمان محسوب نمی‌شود' را در نشریه خود استفاده کنید.
وی اذعان کرد: ولایت‌مداری باید جزو اصل و اساس کارهای ما قرار بگیرد چرا که اگر این ولایت به‌صورت صحیح مورد نظر قرار گرفت آن‌وقت قلم، تفکر و عمل ما درست خواهد شد و نباید فراموش کرد امروز مصیبت ما از عملکرد بد مسوولان به‌ دلیل بی‌توجهی به همین اصل ولایت است.
آیت‌الله عابدینی با تاکید بر این ‌که باید مراقب بود روح انقلابی در وجود و قلم ما نمیرد، ادامه داد: امروز دشمن در تلاش است به نام شهادت و عشق اهل بیت (ع) و امام حسین (ع) ما را به جریان‌های انحرافی وصل کند بنابراین اگر ما ولایتمداری را تقویت کنیم دیگر نگرانی در خصوص لغزش‌ها وجود ندارد.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین اضافه کرد: اگر هر زمانی انگیزه خدایی در اقدامات خود از وجود ما رخت ببندد برکت نخواهد داشت و باید توجه داشت هرکار غیرخدایی ناقص و ابتر می‌ماند.
امام جمعه قزوین اظهار کرد: وجود بصیرت هم نکته دیگری است که باید مدنظر قرار بگیرد و هم باید خودمان بصیرت داشته باشیم و هم تمام گفته‌ها و نوشته‌های ما باید در مسیر بصیرت‌افزایی قرار بگیرد.
وی تصریح کرد: با بصیرت‌افزایی، کارهای ما ماندگار و پرمحتوا خواهد شد.
آیت‌الله عابدینی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: فقط نباید در تهیه نشریه به ظاهر مجله و رنگ و لعاب آن توجه کنیم بلکه باید در محتوای رسانه ما بصیرت‌افزایی، ولایت‌محوری و روشنگری مورد توجه قرار بگیرد.
امام جمعه قزوین خطاب به دست اندرکاران این نشریه گفت: هنر شما باید این باشد که به گونه‌ای در اطلاع رسانی‌های خود عمل کنید که جمعیت حاضر در نمازجمعه افزایش یابد.
6104*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.