به گزارش ایرنا، محمد علیخانی روز جمعه در آیین یادواره مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در قزوین با بیان اینکه عده ای می کوشند تا مردم را دلسرد و ناامید کنند، افزود: برخی نقدها و گلایه هایی نسبت به دولت وجود دارد اما ما ضمن نقد، بر رایی که داده ایم، می ایستیم.
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: صبر و پیگیری مطالبات خود را باید دنبال کنیم و امیدواریم مردم ما به آنچه شایسته ان هستند، دست پیدا کنند.
وی در ادامه یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی را گرامی داشت و گفت: این شخصیت بزرگ و یار دیرین امام و رهبری را باید نمونه بارز صبر و اخلاق بدانیم.
علیخانی افزود: این شخصیت بزرگوار که همه زندگی خود را در راه اسلام و انقلاب مجاهدت کرد، در برابر همه مشکلات و سختی ها صبور بود و دیگران را نیز به صبر توصیه می کرد.
وی اظهار کرد: نباید نقش و راهنمایی های آیت الله هاشمی رفسنجانی و تلاش های دوستداران و حامیان ایشان را در کمک به انتخاب و رای مردم به دکتر روحانی و دولت تدبیر و امید فراموش کنیم.
آیت الله هاشمی رفسنجانی، یار دیرین امام و رهبری 19 دی ماه سال گذشته پس از سال ها خدمت به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به دلیل عارضه قلبی دعوت حق را لبیک گفت.
7389*3013
خبرنگار: نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.