به گزارش ایرنا یاسر هاشمی رفسنجانی چهارشنبه در نشست هم اندیشی خیرین حوزه سلامت شیروان اظهار کرد: در طرح توسعه بیمارستان، احداث همراه سرای بیمار باید یکی از مولفه های اصلی بیمارستان باشد.
وی با بیان اینکه این طرح جزو استانداردهای جدی بیمارستان است اظهار کرد: هم اکنون کلان شهرها با مشکل همراه سرای بیمار مواجه هستند که این خود باعث به وجود آمدن شرایط نامناسب برای همراهان بیمار در اطراف بیمارستان ها شده است.
وی گفت: برای این طرح فرصت مطالعات در تهران، کلان شهرها و بیمارستان های فوق تخصصی و ... را پیدا کردیم که امید است بزودی با انجام آن خدمات مطلوب تری به همراهان بیمار ارائه دهیم و شرایط مطلوب و خوب ایجاد شود.
یاسر هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه هم اکنون در کشور هزار تخت بیمارستانی کمبود داریم افزود: هنوز در نیمه راه است که بتوانیم آن را تامین کنیم که هر تخت 5 میلیارد ریال هزینه دارد و استاندارد هر هزار نفر 1.5 تخت موجود است.
فرزند رییس فقید هیات موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بهترین شاخص درمانی، گسترش درمانی خوب است که باید در حوزه درمان خدمات خوبی بتوانیم ارائه دهیم.
فرماندار شیروان گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی منشاء خیر و برکت برای نظام جمهوری اسلامی بودند و یکی از پرچم داران اصلی مبارزه با رژیم پهلوی بود.
امین رضا مرآتی اظهار کرد: مشی آیت الله هاشمی رفسنجانی، مشی اعتدال و عقلانیت و یک مسیر مستمر و به سمت تکامل بود از سویی مشی مورد قبول همه متفکران و دل در گرو نظام داشتند بود.
وی با بیان اینکه دلبستگی ایشان به امام و رهبری ذره ای کم نشد گفت: ایشان از جایگاه بالایی برخوردار بودند و آنچه باعث ماندگاری و اصالت ایشان شد اندیشمندی و متفکر بودن ایشان بود که همیشه مورد احترام بودند.
شهرستان شیروان با 157هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
7186/6042 خبرنگار: فاطمه مقدسی باجگیران** انتشار دهنده: سید حسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.