به گزارش پنجشنبه شب ایرنا به نقل از کانال اطلاع رسانی محمد علیخانی، این عضو شورای اسلامی شهر تهران در آیین گرامیداشت روز دانشجو در شهر بویین زهرا افزود: 2 مشکل عمده کشور در سال های گذشته کم توجهی به منافع ملی و دیگری برخی بی اخلاقی ها بودند.
نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همه دیدند که در یک دوران چه میزان بی اخلاقی در کشور بوجود آمد و چقدر شخصیت های بزرگ تخریب شدند.
علیخانی ادامه داد: به عنوان نمونه همگان دیدند که مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی که سرمایه بزرگ انقلاب بودند چگونه مورد هجمه و تخریب قرار گرفتند و سالها طول کشید تا آن فضای غبارآلود کنار رود و مردم دوباره به ارزش این شخصیت پی ببرند ولی دیگر دیر شده بود و ایشان از میان ما پرکشیدند و رفتند.
وی اظهار کرد: همه دیدند که این بی اخلاقی ها چه آسیب هایی به کشور زد و هنوز هم همان تخریب چی ها در حال جولان دادن هستند و امروز به جان خود اصولگرایان نیز افتاده اند.
این عضو اصلاح طلب شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: امروز می بینیم که صحبت ها و نصایح اصلاح طلبان و دلسوزان نظام و انقلاب چقدر صحیح بود و درستی پیش بینی آنان به اثبات رسید.
وی در ادامه با اشاره به اینکه جریان اصلاح طلب پیروز پارلمان محلی پایتخت شد و این افراد نیز همگی به یک آقای نجفی به عنوان شهردار رای دادند، اظهار کرد: اینکه امروز آمار داده می شود که از بین مدیران انتصاب شده در شهرداری تهران 53 درصد مستقل، 40 درصد اصلاح طلب و هفت درصد اصولگرا هستند که البته بنده انرا قبول ندارم و به فرض صحیح بودن، یعنی 60 درصد مدیریت ها غیراصلاح طلب هستند که این برخلاف رای و نظر مردم بوده است.
وی اظهار کرد: باید پرسید چرا وقتی صددرصد اعضای شورای شهر تهران اصلاح طلب هستند باید فقط 60 درصد مدیران آن، از میان جریان اصلاح طلبی انتخاب شوند؟
علیخانی در بخش دیگری از صحبت های خود با تبریک روز دانشجو،گفت: آگاهی دانشجویان امروز با وجود رسانه های مجازی بسیار بالاتر از گذشته است.
نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دانشجویان در کنار مسایل داخلی باید نسبت به شرایط و اتفاقات جهانی و منطقه ای نیز حساس و آگاه باشند.
وی با اشاره به معرفی بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر قدس توسط آمریکا،افزود: این تصمیم نشان که داد که اسرائیل هنوز رسمیت و مقبولیتی ندارد و سیاستمداران آمریکا برای آن پایتخت تعیین می کنند که البته این کار را حفظ منافع ایالت متحده می دانند.
عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: چطور امریکا برای منافع ملی خود مجاز است هر کاری بکند اما ما نباید در جهت حفظ منافع ملی در سوریه حضور داشته باشیم و خارج از مرزهای خود به جنگ دشمنان برویم؟
علیخانی اظهار کرد: حضور ایران در سوریه به همان دلیل است که امریکا برای آن در خاورمیانه حضور پیدا کرده است و این یعنی اینکه ما برای حفظ منافع ملی خود می کوشیم و شهدای این راه نیز شهدای دفاع از میهن و منافع ملی کشور هستند.
شهر بویین زهرا محل برگزاری این آیین به مناسبت روز دانشجو، مرکز شهرستانی به همین نام است و در جنوب استان قزوین قرار دارد.
16 آذر همزمان با سالروز شهادت سه تن از دانشجویان دانشگاه تهران بدست رژیم پهلوی به عنوان روز دانشجو نام گذاری شده است.
7389*3013
خبرنگار: نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.