به گزارش ایرنا،عبدالمحمد زاهدی روز پنجشنبه در دیدار با آیت الله علی اسلامی نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهر تاکستان افزود: روال کار ما این است که برای آشنایی بیشتر با مسائل شهرستان ها به آنها سفر می کنیم.
استاندار قزوین اظهار کرد: افتتاح و بازدید از طرح ها و آشنایی بیشتر با وضعیت هر شهرستان در این سفرها مورد توجه قرار دارد.
وی همچنین افزود: به توسعه منطقه ای اعتقاد داریم و باید حتما مناطق و شهرستان ها در اعتبارات و بودجه برای توسعه مورد توجه قرار گیرند و در این راستا نشست هایی را نیز با رییس مجلس شورای اسلامی و وزرا داشته ایم.
زاهدی اظهار کرد: در گام اول سفر به شهرستان تاکستان به مقام شهدای این شهرستان ادای احترام کردیم چون معتقد هستیم ما به شهدا نیاز داریم و باید بدانیم چه بوده ایم و به کجا رسیده ایم.
وی افزود: درخصوص خروج راه آهن از تاکستان اکنون چون تخصص بنده نیست در خصوص آن نمی توانم نظر دهم اما باید با کار کارشناسی هرچه سریعتر برای زندگی مردم در جوار راه آهن تعیین تکلیف شود.
استاندار قزوین اظهار کرد: بسیاری از موارد خود شهروندان با کمترین هزینه می توانند برای توسعه منظر شهری اقدام نمایند اما متاسفانه توسعه سطحی شهرستان تاکستان بی حساب و کتاب بوده است و باید با همفکری شورا،مسئولان و مردم مجموعه شهرستان در شان مردم توسعه یابد.

****تکمیل طرح های شهرستان تاکستان به توجه بیشتر مسئولان نیاز دارد
نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری نیز در این دیدار با بیان اینکه خدمت رسانی به مردم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، افزود: باید از استاندار و مسئولان برای حضور در شهرستان تاکستان و افتتاح چندین پروژه در این شهرستان قدردانی کنیم.
آیت الله علی اسلامی ادامه داد: مجموعه ای از طرح های فرهنگی، مذهبی و درمانی در شهرستان تاکستان با کمک استانداران سابق در تاکستان انجام شده و به اهتمام مسئولان فعلی برای تکمیل نیازمند است.
وی با تاکید بر افزایش زیرساخت های فرهنگی در تاکستان، افزود: این شهرستان جمعیتی بیش از آمار رسمی دارد و تنها یک سالن اجتماعات با صد هزار نفر در شهرستان وجود دارد که پاسخ گوی نیازهای فرهنگی شهرستان نیست.

** راه آهن تاکستان هرچه سریعتر ساماندهی شود
نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار گفت: اصل 57 قانون اساسی در کنار تفکیک قوا به تعامل آنها نیز توجه دارد بنابراین باید به تعامل و هماهنگی دستگاه ها توجه بیشتر کرد.
بهمن طاهرخانی افزود: مردم تاکستان انتظار داریند تا مجموعه طرح های شهرستان در مدت زمان کوتاه تری به بهره برداری برسد تا آنها هرچه سریعتر از این طرح ها منتفع شوند.
وی ادامه داد:پروژه راه آهن باید هرچه سریعتر در شهرستان ساماندهی شود تا رضایت مردم بیشتر جلب شود.
وی اضافه کرد:تاکستان نسبت به شهرستان های همجوار خود توسعه خاصی نداشته و شهرهای آن آنچنان که باید توسعه نیافته اند.
طاهرخانی افزود: مردم تاکستان از لحاظ توجه به آمایش سرزمینی و تخصیص اعتبار مورد کم توجهی قرار گرفته اند که این رویه باید تغییر یابد.
افتتاح یک مدرسه خیریه و هتلینگ بیمارستان تامین اجتماعی به همراه بهره برداری از گلخانه هیدروپونیک و بازدید از چند واحد صنعتی و شرکت در نشست شورای اداری شهرستان تاکستان از دیگر برنامه های استاندار در سفر یکروزه به این شهرستان است.
استاندار قزوین وهیات همراه در بدو ورود به شهرستان تاکستان به مقام شامخ شهدای شهرستان تاکستان ادای احترام کرد.
شهرستان تاکستان به مرکزیت تاکستان در غرب استان قزوین قرار دارد.
6101*3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.