به گزارش ایرنا، سردار مهدی محمودی روز یکشنبه در دیدار با رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان قزوین افزود: در خیلی از حوزه های کاری پلیس، قزوین جزو استان های برتر می باشد که این موضوع با کمک و همراهی همه دستگاه ها از جمله دستگاه قضا به دست آمده است.
فرمانده نیروی انتظامی قزوین در ادامه با اشاره به اینکه وضعیت امنیتی مطلوب قزوین انتظارها از پلیس استان را بالا برده است،اظهار کرد: رسالت مهم و سنگینی را برای حفظ و ارتقای امنیت شهروندان داریم و امیدواریم با حمایت و همراهی همه دستگاه ها و همچنین رسانه ها همچنان در کار خود که خدمت رسانی به مردم است سربلند ظاهر شویم.
سردار محمودی با بیان اینکه قزوین با وجود آنکه جزو پنج استان امن کشور است اما برخی ویژگی ها نیز باعث شده که فعالیت پلیس در آن حساس و سنگین تر از دیگر نقاط کشور باشد، اظهار کرد: قزوین در کنار جمعیت بالای دانشجویی و مسایل فرهنگی و اجتماعی مربوط به آن، محور ارتباط با هشت استان دیگر می باشدو همین مساله ما را با مسایلی چون قاچاق و همچنین حجم بالای تردد خودروها روبرو ساخته است که باید کنترل شوند.
فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین گفت: پلیس در همه ماموریت های حود با مردم سروکار دارد بنابراین همه فعالیت های ما مردم محور و در راستای خدمت به جامعه است.
وی در ادامه با استقبال از ارتقای تعامل رسانه ها با پلیس، اظهار کرد: نیروی انتظامی خود را از رسانه ها جدا نمی داند چرا که هر 2 بدنبال خدمت به جامعه هستند و در همین رابطه مرکز اطلاع رسانی فرماندهی ناجا استان ارتباط و تعامل خوبی را با خبرنگاران برقرار کرده است.
سردار محمودی با قدردانی از همکاری رسانه های استان با نیروی انتظامی قزوین، گفت: امروز با گسترش فضای مجازی و سرعت انتشار اخبار و مطالب و گستردگی آن، حساسیت کار خبری در حوزه پلیس بالا رفته و نیازمند توجه و دقت بالا است، چرا که درج نامناسب یک خبر می تواند آثار سوء و نامناسبی در نظم و امنیت جامعه داشته باشد و حس امنیت شهروندان را دچار مشکل سازد.
فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین اظهار کرد: با حمایت همه دستگاه ها خوشبختانه در سال های اخیر شاهد کاهش محسوس جرایم و تخلف ها در استان بوده ایم.
محمودی در پایان از پیشنهاد رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قزوین برای برگزاری نشست های هم اندیشی بین مدیران رسانه و خبرنگاران با نیروی انتظامی استقبال کرد و اظهار کرد: می توان این نشست ها را به شکل فصلی انجام داد و در آن به مطالبات هر 2 طرف در زمینه پیشبرد وظایف پلیس و رسانه پرداخت.
رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان قزوین نیز با قدردانی از خدمات نیروی انتظامی در برقراری نظم و آرامش عمومی در سطح جامعه، گفت: رسانه ها می توانند بازویی برای پلیس به منظور انجام بهتر وظایف خود باشند.
علی حیدرشاه حسینی در ادامه خواستار تقویت همکاری و ارتباط بین پلیس و رسانه های استان بویژه خبرگزاری جمهوری اسلامی شد.
6104*3013
خبرنگار: ناصر نیلی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.