به گزارش ایرنا محمد کاظمی روز شنبه در دیدار با اهالی روستای بابلقانی و ورچق شهرستان ملایر افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از عزت، استقلال و اقتدار ایران در هراس هستند و به واسطه این اقتدار مدام در صدد طراحی توطئه علیه جمهوری اسلامی هستند.
کاظمی ادامه داد: امروز به واسطه عزت و اقتداری که ایران اسلامی بدست آورده، همه دنیا جز آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی در کنار و همراه ما هستند و این اقتدار و امنیت را مرهون تدبیر و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب هستیم.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دشمنی های آمریکا پس از پیروزی انقلاب و ایجاد مشکلاتی برای ملت ایران گفت: آمریکا از عظمت ایران ناراحت است و از اعتقادات، صداقت و شهامت جوانان پرورش یافته در مکتب سیدالشهدا(ع) می ترسد و به بهانه تولید سلاح هسته ای ایران را 12 سال تحریم کرد.
وی افزود: پس از به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای و توافق برجام، رئیس جمهوری بی خرد آمریکا پی در پی آن را نقض می کند که این اقدام موجب شده آمریکا تنها بماند و اتحادیه اروپا و کشورهای طرف قرارداد توافق هسته ای به اجرای برجام متعهد باشند.
وی به شرایط خاص و حساس ایران در عرصه کنونی اشاره کرد و گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون اقدامات بسیار خوبی در راستای خدمت رسانی به مردم انجام شده اما مسئولان نظام نتوانسته اند آنگونه که شایسته این مردم است، در راستای جلب رضایت آنان گام بردارند.
کاظمی بیان کرد: تاکنون در حوزه های مختلف در این شهرستان همچون تجهیز بیمارستان ها، حوزه بهداشت و درمان و احیای تعدادی از واحدهای تولیدی و صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل موفق بودیم، اما در تولید و اشتغال موفق عمل نکردیم .
وی اضافه کرد: راه علاج این مشکل که در سطح کشوری است، جذب سرمایه گذار خارجی است تا بتوانیم تلاش بیشتری را برای سرمایه گذاری در حوزه تولید و اشتغال انجام دهیم.
شهرستان ملایر با جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر جمعیت در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
1181/7528
خبرنگار: معصومه موسوی**انتشار دهنده:الهام تدین
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.