به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی استانداری، دکتر مهرداد ابراهیمی در آیین راهپیمایی 13 آبان جاجرم گفت: از سال 42 تا به امروز به برکت مقاومت و ایستادگی ملت توانستیم آنچنان با اقتدار و صلابت در عرصه های مختلف بین المللی ظاهر شویم که امروز رئیس جمهوری آمریکا در مواضع اخیر خود به دنبال یارگیری باشد.
وی اظهار داشت: امروز، روز استکبار ستیزی است و مردم شهیدپرور شهرستان جاجرم با حضور آگاهانه و پرشور خود در راهپیمایی 13 آبان بار دیگر همراه با ملت ایران با یکپارچگی و اتحاد بر عیله استکبار جهانی شعار دادند.
وی افزود: پیام این حضور آگاهانه دفاع از مواضع برحق جمهوری اسلامی ایران در حوزه های مختلف همچون بهره مندی از سلاح های متعارف و آزادی های بین المللی است و اینکه شورای امنیت و سازمان های بین المللی بایستی پایند برجام باشند و از حقوق و حقوق ایران دفاع کنند.
وی ادامه داد: این حضور و ایستادگی و اقدامات اخیر رئیس جمهوری آمریکا بیانگر قدرت نظامی سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی، نیروهای انتظامی و امنیتی و همچنین قدرت نیروهای سیاسی دولت تدبیر و امید و نفوذ سیاسی مقام معظم رهبری در جوامع بین المللی است.
وی تاکید کرد: ابراهیمی با بیان این که سیزدهم آبان سالگرد سه رویداد مهم در تاریخ ایران است، افزود: تبعید امام خمینی به ترکیه در 13 آبان 1343، به خاک و خون کشیدن دانش‌آموزان در 13 آبان 1357 در دانشگاه تهران و تسخیر سفارت آمریکا در 13 آبان 1358، سه رویداد متفاوت بودند و بنابراین 13 آبان روز مقابله با استکبار نامیده می شود.
6042 انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.