به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی روز دوشنبه در دیدار با فرماندهان و برخی پرسنل سربازخانه سرلشکر شهید هوشنگ اسدالله پور گنبدکاووس در آستانه روز ارتش، اظهار داشت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی بویژه ارتش؛ نیروهای حزب اللهی و مکتبی هستند.
وی گفت: مکتبی بودن نیروهای مسلح جمهوری اسلامی سبب شده تا آنان با قدرت های استکباری مقابله کنند.
حجت الاسلام ترابی اضافه کرد: داشتن روحیه نظامی گری همراه با معنویت از ویژگی های ارتش جمهوری اسلامی بوده که می توان با افتخار آنان را لشکر خدا دانست.
وی باتاکید برضرورت حفظ آمادگی رزمی و جسمی و نیز خود سازی بیشتر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، تصریح کرد: 29 فروردین و رژه ارتش روز به رخ کشیدن عظمت و اقتدار نیروهای مسلح به دشمنان است، ضمن اینکه این رژه سبب اطمینان خاطر بیشتر ملت به نیروهای مسلح می شود.
به گزارش ایرنا، رئیس عقیدتی سیاسی سربازخانه سرلشکر شهید هوشنگ اسدالله پور گنبدکاووس نیز دراین دیدار با تبریک روز ارتش، گفت: نامگذاری 29 فروردین به نام روز ارتش که با تیزبینی از سوی امام رحل انجام شد، توطئه دشمنان و منافقان در انحلال ارتش را خنثی کرد و به نیروهای ولایی ارتش روح و حیات دوبار بخشید.
حجت الاسلام حیدر احسان پور افزود: نیروهای ارتش جمهوری اسلامی نیز در مقاطع مختلف انقلاب همچون دوران دفاع مقدس با شجاعت و ایثارگری ،پاسخ خوبی به اعتماد امام راحل دادند.
وی گفت: نیروهای ارتش جمهوری اسلامی پس از رخلت امام راحل، بیعت و اعتماد خود را با رهبری انقلاب ادامه دادند و امروز تحت فرمان فرماندهی کل قوا و در کنار دیگر نیروهای مسلح از تمامیت ارضی کشور دفاع می کنند.
به گزارش ایرنا، فرمانده سربازخانه سرلشکر شهید هوشنگ اسدالله پور گنبدکاووس نیز ضمن گرامیداشت هفته ارتش ( 22 تا 29 فروردین) و یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و نیز 48 هزار شهید ارتش، گفت: ارتش بر بیعت جاودانه خود با ولایت و امت اسلامی استوار است.
سرهنگ اسماعلی نامنی افزود: امروز ارتش در کنار دیگر نیروهای مسلح با عزت و اقتدار از استقلال و تمامیت ارضی کشور دفاع می کند و آماده پاسخ محکم به هر گونه حمله احتمالی دشمنان است.
وی، پاسداری از اسلام و کلمه الله و ایمان به ولایت فقیه و اطاعت از رهبری با جان و دل را سه تفاوت ارتش جمهوری اسلامی با ارتش های دیگر دنیا برشمرد و اضافه کرد: امروز صراط مستقیم ارتش، ولایت و ولایتمداری است و در کنار دیگر نیروهای مسلح، در اوج آمادگی و اقتدار بسر می برند.
شهرستان 380 هزار نفری گنبدکاووس درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1648
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.