به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه عبدالرضا رحمانی فضلی در جمع علما، روحانیون و مردم پاوه و اورامانات اظهار داشت: مردم ایران اسلامی هیچگاه در برابر زورگویی دنیای استکبار سر تعظیم فرود نمی‌آورند و زندگی پر از آرامش اقوام ایرانی با باورهای مختلف سبب حیرت دشمنان شده است.

وزیر کشور با اشاره به ایثار، استقامت و جانفشانی مردم پاوه در هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: مردم پاوه به‌دلیل ایستادگی، ایثار و استقبال از شهادت، استمرار جهاد‌، استقامت و مقاومت در طول هشت سال دفاع مقدس و مبارزه با ضد‌انقلاب، برگ‌ زرین و پرافتخاری را در تاریخ ثبت کرده‌اند.

رحمانی فضلی با اشاره به صدور پیام امام راحل(ره) برای شکست حصر پاوه در ابتدای انقلاب اسلامی گفت: پس از این پیام مردم از سراسر کشور برای آزادی پاوه بسیج شدند و رشادت و فداکاری مردم این دیار از ایران اسلامی در آن روزهای سخت و دوران دفاع مقدس فراموش ناشدنی است.

وی با بیان اینکه اگر واقعیت اسلام به دنیا معرفی شود انسانها فوج فوج به آن خواهند گروید خاطرنشان کرد: ملتها از لیبرالیسم خسته هستند و دین اسلام که مروج محبت و نوع‌دوستی است که تفاوت حکومت اسلامی دعوت به مهربانی و خداجویی بوده ولی حکومتهای مادی‌گرا هویت انسانی را هدف قرار داده‌اند.

وی تفکرات انحرانی نظیر داعش را در جهت مقابله با واقعیت اسلام از طریق سلطه غرب دانست و بیان کرد: گروه‌های تندرو که اسلام را دینی خشن معرفی می‌کنند در جهت اسلام هراسی مردم دنیا اقدام می‌کنند و به دنبال انحراف در دین هستند که جمهوری اسلامی همواره در مبارزه با این انحرافات بوده است.

وزیر کشور نرخ بالای بیکاری کرمانشاه زیبنده این استان ندانست و از جدیت وزارت کشور در راستای رسمی شدن مرز شوشمی خبرداد و گفت: مرز فرصتی مناسب برای توسعه منطقه پاوه و اورامانات است که با توجه به شلوغی‌های آن‌سوی مرزها تا حدودی در دادن مجوزها تاخیر رخ داده است.

رحمانی فضلی قطع 75 درصد درآمدهای کشور از وابستگی به نفت را جزو افتخارات انقلاب اسلامی دانست و افزود: با تلاش، جدیت و پشتکار جوانان برومند این مرز و بوم، ایران اسلامی به سوی تعالی و استقلال در زمینه‌های مختلف گام برمی‌دارد.

بازدید از قطار شهری و پارک علم و فناوری، حضور در جلسه شورای اداری استان و جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و بررسی آسیبهای اجتماعی از برنامه‌های وزیر کشور در سفر به استان کرمانشاه است.

انتهای پیام /

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 606869
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.