به گزارش ایرنا، فریدون همتی شنبه شب در نشست شورای هماهنگی بانک های استان قزوین، افزود: در ایام انتخابات هیچ وقفه ای در حوزه خدمت رسانی از سوی دستگاه های اجرایی بوجود نیامد و تمامی برنامه ها اعم از تصمیم گیری ها، کلنگ زنی ها، افتتاح ها و تخصیص اعتبارات در بخش های مختلف در موعد مقرر به اجرا درآمد و عملی شد.
وی با تاکید بر اینکه پس از پایان انتخابات باید به کارهای خود سرعت و آهنگ بیشتری به کارهای خود ببخشیم،اضافه کرد: با توجه به برگزاری یک انتخابات پرشور و سالم در کنار رقابت کاندیداها و هواداران آنان که متاسفانه در برخی اوقات نیز منجر به بروز برخی بداخلاقی ها، تهمت ها و افتراها و نیز برخی بی انصافی ها به دولت توام شد، مردم به خوبی و با آگاهی کامل نسبت به اتفاقات، به صحنه آمده و برگ زرین دیگری را به تاریخ انقلاب اسلامی افزودند.
همتی به برگزاری باشکوه انتخابات و عظمت بخشیدن مردم به آن اشاره کرد و یادآور شد: در پشت این شکوه، فکر و آینده نگری مردم بی شک نقش تعیین کننده ای داشت تا جایی که برنده اصلی مردم و مقام معظم رهبری بودند.
استاندار قزوین با اشاره به فضای ایجاد شده علیه دولت در فضای انتخابات، گفت: در این دوره از انتخابات شاهد آماج تهمت و دروغ ها بر علیه رئیس جمهوری بودیم اما مردم با علم، آگاهی، شعور، شور و شعف خاص خود در نهایت به پای صندوق های رای آمدند و آرای خود را درون صندوق ها ریختند.
وی، انتخابات را یکی از نعمت های بی بدیل جمهوری اسلامی در تعیین سرنوشت مردم به دست خود دانست و گفت: در انتخابات اخیر شاهد یک نظم و انضباط خاص،امنیت و اعتمادی خاص از سوی مردم میهن اسلامی بودیم که در کنار مجریان و ناظران انتخاباتی به میدان آمده و فرد و افراد منتخب خود را انتخاب کردند.
همتی اضافه کرد: بدون شک و با شنیدن خواسته های مردم، همه مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی در دوره جدید با به کار گیری تمامی امکانات و ابزارهای موجود باید در جهت از بین بردن دغدغه های مردم و درخواست های آنان کار کنند.
وی با اشاره به اینکه بانک ها، صنایع و کشاورزان در پیگیری مطالبات خود باید پیش قدم تر از مسئولان استانی باشند، ادامه داد: این در حالی است که هر گونه کوتاهی در قبال سرمایه گذاران استان پذیرفتنی نیست و این قشر همواره و در همه جا باید مورد احترام قرار بگیرند.
به گفته استاندار قزوین، تمامی مدیران استانی به عنوان ناظر و نظارت کننده باید در خدمت رسانی سریع عمل کنند چرا که رویه های گذشته به هیچ عنوان قابل قبول نبوده و نمی تواند پاسخگوی مطالبات مردم باشد.
وی اضافه کرد: باید قبول داشته باشیم که رهگذر هر نوع توسعه ای، بانک ها هستند و اتکای بانک ها نیز سرمایه های مردم است و از این رو آنها باید تمام امکانات و تجهیزات خود را در امر خدمت رسانی به مردم باید به کار بگیرند.
همتی در ادامه، از همه واحدهایی که مشمول ماده 141 می شوند (اصلاح ساختار و افزایش سرمایه) و هر حقوق دولتی که برای آنها تعریف شده خواست تا برای دریافت تسهیلات خود اقدام کنند.
وی در پایان افزود: تسهیلاتی که از سوی کارگروه برای دریافت تسهیلات تائید شده اند اما با امتناع بانک های عامل روبرو می شوند باید دلیل قانع کننده ای داشته باشند در غیر این صورت موظف به پرداخت می باشند.
نشست شورای هماهنگی بانک های استان قزوین هر هفته شنبه ها، با حضور استاندار، معاونان اقتصادی استاندار، مدیران دستگاه های اقتصادی و بانک ها برگزار می شود.
8054/3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.