محمد تقی ایرانی روز جمعه در گفت و گو با ا یرنا اظهار کرد: 'اعتراض کاندیدا پنجمین دوره شورا های اسلامی باید صرفا 'از طریق سازو کار پیش بینی شده در قانون پیگری گردد'.
رئیس ستاد انتخابات استان در واکنش به راه اندازی کمپین اعتراضی برخی از نامزدهای انتخابات پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بجنورد تصریح کرد: قانونگذار در مواد ٥٥ و ٥٦ قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا سازو کار ثبت و رسید گی به شکایات افراد را پیش بینی کرده است و هر اقدامی غیر از فرایند یاد شده چه در فضای مجازی یا حقیقی خلاف قوانین و مقررات می باشد .
به گفت وی ، راه اندازی اینگونه کمپین ها به جز تشویش اذهان عمومی نتیجه ای در بر نخواهد داشت.
معاون اجتماعی سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: ضروریست این افراد صرفاً از مسیر پیش بینی شده در قانون و از طریق هیات محترم نظارت بر انتخابات شوراها اعتراض خود را پیگیری نمایند.
پنجمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه، 29 اردیبهشت‌ماه، همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور پرشور مردم در سراسر کشور برگزار شد.

* سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به نشانی http://www.irna.ir/nkhorasan و کانال تلگرامی این خبرگزاری به نشانی https://t.me/irnabojnurd در دسترس افراد برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای استان است.
نشانی ایرنای خراسان شمالی در اینستاگرام هم https://www.instagram.com/irnabojnurd است.
همچنین مردم می توانند دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را به نشانی https://t.me/irnaBOJ تگرام کنند.
8174/1744/
** انتشاردهنده: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.