به گزارش روز شنبه ایرنا، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی در پیام خود، حضور مردم ایران اسلامی به ویژه کردستان در این حماسه را مصداق واقعی پاسداری از انقلاب اسلامی و مایه یاس دشمنان و شادی دل خانواده شهدا، امام و رهبری عنوان کرده و نوشته است: مردم با حضور خودبه همه دنیا فهماندید که ملت ایران، همچنان زنده، هشیار و آماده‌ دفاع از دستاوردهای نظام مقدس اسلامی و پاسداری از حاصل خون شهدا هستند.
متن این پیام به شرح زیر است:

نظام جمهوری اسلامی عطیه الهی است که نزد ما به امانت نهاده شده است و حضور غرور آفرین و دشمن شکن مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا؛ مصداق واقعی پاسداری از این ودیعه الهی است که بار دیگر مایه یاس دشمنان و شادی دل خانواده شهدا، امام و رهبری گردید.
شما مردم به همه‌ دنیا فهماندید که ملت ایران، همچنان زنده و هشیار و آماده‌ی دفاع از دستاوردهای عظیم چندین ساله نظام مردم سالارانه دینی خود و پاسداری از حاصل خون شهدا است.
اینجانب بر خود لازم می دانم در برابر این حضور پر شور و شعور مردم ولایت مدار استان کردستان سر تعظیم فرود آورده و مراتب تقدیر و امتنان خود را از نمایش بصیرت، همدلی و اتحاد شما مردم همیشه در صحنه کردستان اعلام نمایم بدیهی است تجلی این حضور غرورآفرین شما لبیک به ندای رهبرمعظم انقلاب و برگ زرینی دیگر از تاریخ انقلاب را ورق زده و با شکوه ترین حماسه سیاسی کشور به بهترین نحو محقق نموده که سبب عزت و تحکیم جایگاه غرورآفرین ایران در عرصه بین الملل می گردد.
امید است ملت ایران با مدد و توفیق الهی و با توجهات حضرت بقیة‌الله‌(عج) ذیل منویات رهبر معظم انقلاب روز به روز زمینه پیشرفت، عزت و اقتدار ملی جمهوری اسلامی را، فراهم آورند و یقینا همه منتخبین شوراهای شهر و روستا و رئیس جمهور منتخب مردمی با خدمتگزاری به ملت و حرکت به سوی اعتلای نظام سرافراز جمهوری اسلامی ایران را اولویت اصلی رسالت خود قرار دهند و قدردان این اعتماد مردمی باشند.
در پایان از همه از مجریان، ناظران انتخابات، رسانه ملی، نیروهای نظامی و انتظامی و همه کسانی که با حضور و تلاش طاقت‌فرسای خود، بار این مسئولیت قانونی بزرگ را بر دوش کشیدند و با صداقت و امانت،‌ آراء مردم را صیانت نمودند، صمیمانه سپاسگزاری می نمایم.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کرستان، روز گذشته جمعه 29 خرداد 1396 همزمان با سراسر کشور برگزار شد.
3034/1904
** خبرنگار: حسن حسین زاده/انتشار دهنده: مسعود احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.