حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان افزود: سخنان و فرامین رهبری فصل الخطاب است و عمل بی چون و چرا به آن نمود واقعی ولایتمداری محسوب می شود.
وی یادآورشد: رهبر نظام اسلامی فرمود که ملت برای حماسه سازی و دفاع از آرمان های انقلاب پای صندوق های رای حاضر شوند و مردم برای لبیک به این فرموده، حماسه بیش از 40 میلیونی را رقم زدند.
حجت الاسلام خاتمی اظهار کرد: با چنین حماسه ای گوهر درخشان عزم و اراده ملی جلوه پیدا کرد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: چهار موضوع مشارکت حداکثری، رقابت، امنیت و سلامت انتخابات 29 اردیبهشت بیش از هر موضوعی خود را به نمایش گذاشت.
وی تاکید کرد: تمام نامزدهای حاضر در انتخابات همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرموده اند باید از این پس رقابت ها را به رفاقت تبدیل کنند و دست در دست هم برای آبادانی این سرزمین بکوشند.
حجت الاسلام خاتمی ادامه داد: همه باید از این پس از برای توسعه و اقتدار بیش از پیش نظام اسلامی تلاش و همانگونه که رهبر معظم انقلاب در سال جاری بارها تاکید کرده است برای بهبود اقتصاد، اشتغالزایی و حمایت از تولید همت کنند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به سفر ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به عربستان سعودی اشاره کرد و رژیم آل سعود را همچون گاو شیردهی خواند که ابتدا باید شیر آن را دوشید و سپس سرش را برید.
وی تصریح کرد: ترامپ هم با علم به همین موضوع، نخستین مقصد سفر بین المللی خود را عربستان سعودی قرار داد تا با عقد قرارداد فروش تسلیحات نظامی برای مقابله با ایران، بتواند 480 میلیارد دلار از جیب این رژیم خارج کند.
حجت الاسلام خاتمی خاطر نشان کرد: این قرارداد تا آن حد اسفناک بود که حتی روزنامه های آمریکایی هم نتوانستند در مقابل آن سکوت کنند و این رفتار ترامپ در مقابل ایران اسلامی هیچ نتیجه ای نخواهد داشت و به سرانجامی نخواهد رسید.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: همانگونه که امام راحل فرمود، آمریکا نمی خواهد در منطقه آرامش برقرار باشد و حتی اگر کشورهای منطقه با یکدیگر درگیر نباشند هم خود این دولت وارد میدان می شود و دخالت می کند.
وی خطاب به نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری، ابراز کرد: بیشترین خدمت را در دوران انتخابات و تبلیغات کارگران شهرداری انجام دادند و جا داشت حداقل در حد یک تشکر از آنان قدردانی شود.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری** انتشار: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.