به گزارش ایرنا، جوانان دختر و پسر 18 ساله ای که برای اولین بار این فرصت را یافتند تا در تصمیم گیری برای سرنوشت کشور خود سهیم باشند و پای سند سفید نظام مقدس جمهوری اسلامی را با سرانگشتان تازه بالغ خود امضا کنند.
آنها با احساسی خوشایند و خودباوری کامل آمده اند تا بگویند که از همین حالا دوشادوش دیگر افراد جامعه حاضرند تا در افزایش نشاط و شور فضای انتخابات موثر باشند.
مهدی نبوی نژاد یک جوان رای اولی که به همراه تعدادی از دوستان خود با شور و شادی خاصی در یکی از شعبه های اخذ رای حاضر شده بود گفت: در سالهای قبل زمانی که اعضای خانواده ام برای رای دادن در انتخابات حاضر می شدند خیلی دوست داشتم که من هم می توانستم با آنها در این اتفاق ملی حاضر شوم.
وی با نشان دادن شناسنامه خود گفت: امروز با زدن مهر انتخابات در شناسنامه خود، نشان می دهم که دیگر بزرگ شده ام و در جامعه دارای ارزش هستم.
وی با بیان اینکه برای این انتخاب هم در مدت زمان تبلیغات، تحقیق بسیار کردم و به فرد و افرادی رای می دهم که شایسته بردست گرفتن زمام اجرایی کشور باشند.
زهره شریعتی دیگر جوان رای اولی که به همراه اعضای خانواده خود در شعبه اخذ رای حاضر شده بود نیز گفت: برای جوانان امثال من که امروز فرصت حضور در خلق یک حماسه سیاسی بزرگ را یافته اند جای بسی خوشحالی است.
این جوان رای اولی گفت: از همان ساعات اولیه شناسنامه و کارت ملی خود را برای شرکت در انتخابات آماده کردم و برای حضور در پای صندوق های اخذ رای ثانیه شماری کردم.
وی با بیان اینکه شرکت کردن در انتخابات برای سربلندی و اقتدار کشور مهم است افزود: پیام شرکت در این انتخابات به دشمنان آن است که منتظر نباشید که مردم نیایند و پشت انقلاب خالی شود، همه هستند ما هم هستیم.
نوید آذرشب جوان رای اولی دیگری نیز که در صف طویل رای دهندگان یک شعبه حاضر شده بود گفت: جمهوری اسلامی امروز این فرصت را به من داد که در جشن حماسه آفرینی مردم کشورم نقش آفرین باشم.
وی افزود: با وجود آنکه دشمن در جنگ نرمی که علیه کشور ما به راه انداخته است درصدد ناامید کردن مردم و بویژه جوانان برای حضور در پای صندوق های اخذ رای است ولی امروز حضور پرشور ما رای اولی ها در کنار بزرگترها نشان می دهد که مکر دشمن بی تاثیر مانده است.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان و اولین مرحله میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان اصفهان ساعت هشت صبح امروز در استان اصفهان آغاز شد.
گ/6994 / 6022 خبرنگار:آرزو فلاح - انتشار : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.