محمدرضا منصوری روز جمعه ضمن تقدیر از حضور حداکثری مردم ساوه و زرندیه در انتخابات، افزود: این مشارکت مردم بی سابقه بوده و بیانگر احساس مسولیت در تصمیم سازی سرنوشت کشور است.
وی تصریح کرد: بر خلاف تبلیغات رسانه های بیگانه، ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، به پیام رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و نشان دادند که همچنان برای حمایت از نظام و رهبری در صحنه حاضرند.
وی ادامه داد: هر نتیجه ای که در انتخابات حاصل شود، بازنده ای وجود نخواهد داشت چرا که همه افرادی که در رقابت های انتخاباتی حاضر شدند، پیروز هستند.
منصوری گفت: نامزدها از افراد مورد تایید نظام بوده اند و پس از اعلام نتایج انتخاباتی، باید مثل دوره های گذشته مطیع قانون باشند تا کشور پس از انتخابات در کمال آرامش، به سمت توسعه حرکت کند.
وی افزود: هدف اصلی انتخابات، تعمیق روح مردم سالاری دینی و قانون مداری است که این مهم همواره در برهه های مختلف کشور به عرصه ظهور رسیده است.
نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی انتخابات را فرصت مناسبی برای ثبیت جایگاه ایران در منطقه و جهان دانست و گفت: نباید این رویداد مهم سیاسی تحت تاثیر تلاش های خصمانه دشمنان نظام و انقلاب خدشه دار شود.
بیش از 890 داطلب برای کسب حدود 400 کرسی شوراهای اسلامی شهر و روستای ساوه رقابت می کنند.
انتخابات شورای اسلامی در چهار شهر ساوه، نوبران، غرق آباد و آوه و 128 روستای این شهرستان برگزار می شود و حدود چهار هزار نفر در حوزه های نظارت، اجرایی و انتظامات کار برگزاری انتخابات 29 اردیبشهت ماه در این شهرستان را بر عهده دارند.
24 مرحله برگزاری انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، در ساوه تمام الکترونیکی است و برای شهرهای آوه، نوبران، غرق آباد و روستاهای شهرستان نیز 23 مرحله الکترونیکی و تنها مرحله شمارش آرا به صورت دستی انجام می شود.
7269/3075/خبرنگار: الهام بابایی ** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.