آیت الله سید محمد سعیدی روز جمعه پس از شرکت در انتخابات در شعبه رای حرم حضرت معصومه(س) در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: دشمنان نسبت به حضور و عدم حضور مردم در پای صندوق های رای تحلیل و حرف دارند و بر کیفیت و کمیت شرکت کنندگان در انتخابات برنامه ریزی و برای اهداف خوشان روی این مساله حساب می کنند.
وی با بیان این که شرکت در انتخابات تکلیف دینی و الهی است، اضافه کرد: شرکت در کاری که به سرنوشت جامعه مربوط می شود و تعیین شخصی برای اجرای امور که یکی از شؤون ولایت است‌‌، مجموعا کار را بر انسان واجب می کند.
وی ادامه داد: از سوی دیگر شرکت در انتخابات اطاعت، از فرمایش رهبر معظم انقلاب است که بر حضور مردم به خصوص در اول وقت دعوت و تاکید کرده اند.
آیت الله سعیدی به آیه ای از قرآن کریم اشاره و تصریح کرد: حضور امروز مردم در پای صندوق های رای جلوه ای از لبیک مردم به ولایت است و امیدواریم نتایج انتخابات مورد پسند ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب و امت حزب الله باشد.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح امروز(جمعه) در حدود 63 هزار و 500 شعبه اخذ رای در سراسر کشور آغاز شد.
56 میلیون و 410 هزارو 234 تن واجد شرایط لازم رای دادن هستند که امروز می توانند با مراجعه به شعب اخذ رای در سراسر کشور آرای خود را به صندوق بریزند.
/8146/ 6133/
خبرنگار: محمدرضا بهشتی پور ** انتشار دهنده: جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.