به گزارش ایرنا، عبدالرضا رحمانی فضلی که امروز سه شنبه برای شرکت در آئین تودیع و معارفه استاندار سابق و جدید قزوین به این استان سفر کرده است، در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین افزود: مستحق است که در قزوین با توجه به این ظرفیت های گسترده چندین برابر کار و خدمت صورت بگیرد که این مهم نیازمند حضور مدیران توانا و توانمندتر است که امیدواریم با حضور استاندار جدید این مهم محقق شود.
وی با قدردانی از خدمات فریدون همتی استاندار سابق قزوین، گفت: با توجه به اتحاد و همدلی و همراهی که میان مسئولان و مدیران استان وجود داشته و دارد، در دوره مدیریتی وی گام های بلندی در خدمات رسانی به قزوین صورت گرفت و قدم های بلندی در راه ابادانی و خدمت به این نقطه از کشور برداشته شد.
وزیر کشور ادامه داد: در دوره استانداری اقای همتی کمتر شاهد مسائل و مشکلات حاشیه ای بودیم و وی تمام انرژی خود را صرف خدمت به مردم استان قزوین کرد.
رحمانی فضلی با بیان اینکه قسمت شد تا اقای همتی در استان دیگری (هرمزگان) خدمت کنند،گفت: برای وی در سمت جدید ارزوی موفقیت می کنیم.
وزیر کشور ادامه داد: برای استان قزوین نیز مقرر شد تا اقای عبدالمحمد زاهدی به عنوان استاندار جدید معرفی شوند که وی از سابقه بالایی در این کسوت برخودار می باشند و با داشتن یک کارنامه موفق و درخشان می تواند بدون شک از تجربه بالای خود برای خدمت بهتر و بیشتر به استان قزوین استفاده کند.
رحمانی فضلی ادامه داد: امیدواریم استاندار جدید با بهره گیری از تجربیات خود و استفاده از همه ظرفیت های استان منشاء خدمات جدیدی برای قزوین باشد.
وی در ادامه ضمن قدردانی از همراهی و همگامی نمایندگان مردم استان قزوین در مجلس شورای اسلامی با استاندار، گفت: نمایندگان قزوین همدل و فعالانه پیگیر مسائل استان بوده و هستند و امیدواریم با تداوم این رویه استاندار جدید بتواند دوره موفقی را پشت سربگذارد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین نیز در این دیدار گفت: فریدون همتی استاندار سابق، پای ثابت نمازهای جمعه بود و امیدواریم وی در مسئولیت جدید موفق باشند.
حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی افزود: امیدواریم استاندار جدید بتواند با وحدت و انسجام مضاعف پیگیر مسائل استان بوده و خدمت رسان خوبی برای مردم قزوین باشد.
استاندار سابق قزوین نیز در این دیدار گفت: تذکرات و رهنمودهای ولی فقیه در استان قزوین در دوره مسئولیت بنده مایه خیر و برکت بود.
فریدون همتی افزود: در دوره مسئولیت خود به عنوان استاندار قزوین آنچه در توان داشتیم به لطف مسئولان و مردم استان در طبق اخلاص گذاشتیم و امیدواریم که این خدمات مورد قبول درگاه حق قرار گرفته باشد.
استاندار جدید قزوین نیز گفت: خوشحال هستم که توفیق خدمت رسانی به مردم استان قزوین که از ظرفیت های بالایی در حوزه مختلف برخوردار است را پیدا کرده ام.
عبدالمحمد زاهدی اظهار کرد: امیدواریم با کمک مدیران و نخبگان و مردم قزوین، منشاء خدمات خوبی برای این استان پرظرفیت کشور باشیم.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.