به گزارش ایرنا، منوچهر حبیبی روز چهارشنبه در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان قزوین افزود: این میزان نرخ بیکاری استان همچنان نسبت به نرخ کشوری 6 دهم درصد پایین تر که نشاندهنده اثرگذاری تلاش های انجام شده در بخش های اقتصادی است.
وی اضافه کرد: افزایش میزان جواز تاسیس در بخش صنعت استان در سال جاری نسبت به پارسال نیز نوید رشد سرمایه گذاری در قزوین را می دهد.
حبیبی، میزان تسهیلات مالی پرداختی در نیمه اول سال جاری در استان به تفکیک بخش های مختلف را مربوط به صنعت با 39درصد، خدمات با 35درصد، کشاورزی با 16درصد، مسکن با 9 درصد و صادرات با یک درصد اعلام کرد.
وی ادامه داد: بخش مسکن نیز در استان با توجه به تسهیلات پرداختی رونق خوبی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.
حبیبی همچنین درباره بیمه شدگان تامین اجتماعی در استان که طی نیمه نخست سال جاری برای اولین بار تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته اند،گفت: پنج هزار و 655 نفر در این مدت زیر پوشش بیمه قرار گرفتند که 70 درصد آنها را مردان و 30 درصد زنان تشکیل می دهند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین در پایان از کاهش 11.2 درصدی تعدیل نیروی انسانی در این مدت خبر داد و افزود: تعداد افراد مشمول بیمه بیکاری نیز در این مدت هفت هزار و 86 نفر بوده است.
7388*3013
خبرنگار: پریسا نوروزی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.