به گزارش ایرنا، حمیدرضا خانپور روز سه شنبه در حاشیه بازدید نمایندگان شرکت کره ای ویانگ (WOOYANG) از یک واحد تولیدی در قزوین افزود: یازده واحد تولیدی در استان قزوین برای انجام مذاکره به منظور انتقال فناوری و دانش فنی به هشت شرکت کره ای معرفی شده اند و در این خصوص تاکنون سه تفاهم نامه به امضاء رسیده است.
وی به موضوع تفاهم نامه های منعقد شده نیز اشاره کرد و گفت: یکی از این تفاهم نامه ها در زمینه انتقال دانش فنی قطعات خودرو میان واحد تولیدی ایرکاپارت صنعت با شرکت کره ای DY ELACEN CO است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: 2 تفاهم نامه منعقد شده دیگر نیز مربوط به اتحادیه زنبور داران و واحد تولیدی بالین تک به ترتیب با موضوع استحصال و بالابردن راندمان تولید عسل و انتقال فناوری ریخته گری و قطعات خودرو با شرکت های کره ای CHUNGJIN و WOOYANG است.
خانپور در پایان با اشاره به اهداف این تفاهم نامه ها، تصریح کرد: توسعه و ترویج همکاری بر مبنای برابری و عمل متقابل از طریق همکاری در مبادلات فناوری، تاسیس شرکت سرمایه گذاری مشترک و تلاش‌های دوجانبه برای همکاری در تولید و تجارت از مهم ترین اهداف این تفاهم نامه ها بوده است.
استان قزوین دارای 15 شهرک و ناحیه صنعتی با حدود 800 واحد تولیدی بهره بردار است.
3013*6128
خبرنگار: رضا اولادی**انتشار دهنده: وحید مقدم سلیمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.