حمیدرضا خانپور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در سه ماهه اول امسال 32 فقره قرارداد بین شرکت شهرک های صنعتی قزوین و سرمایه گذاران داخلی و خارجی جهت استقرار در شهرک ها و نواحی صنعتی استان و ایجاد واحدهای تولیدی منعقد شده است.
وی، میزان پیش بینی شده سرمایه گذاری مربوط به این قراردادها را 2 هزار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در راستای عقد این قراردادها 27 هکتار زمین در شهرک ها و نواحی صنعتی به متقاضیان واگذار شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: با راه اندازی واحدهای مربوط به سرمایه گذاران یاد شده، یک هزار و 500 شغل جدید در بخش صنعت راه اندازی خواهد شد.
وی، بیشترین واگذاری اراضی صنعتی را به ترتیب مربوط به شهرک های صنعتی لیا، خرمدشت و کاسپین عنوان کرد.
این مقام مسئول به محصولات تولیدی مربوط به این قراردادها نیز ااشاره کرد و یادآور شد: تابلو برق فشار قوی و ضعیف،سدیم بی کربنات،انواع قطعات و یراق آلات دکل های فلزی برق، اسکلت فلزی،انواع آبمیوه،بطری pet،سیم و کابل برق،تشک هوایی،کک نفتی گلسینه شده از عمده ترین محصولاتی هستند که قرار است با ایجاد واحدهای صنعتی جدید، تولید شوند.
این مسئول همچنین گفت: رشد جذب سرمایه گذاران در شهرک ها و نواحی صنعتی ناشی از تلاش ها و مشوق های دولت برای حمایت از بخش تولید و اشتغال بوده است.
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان در پایان از جذب مستقیم و عقد قرارداد با یک سرمایه گذار خارجی از کشور ترکیه در شهرک صنعتی کاسپین خبر داد و گفت: این سرمایه گذار در زمینه تولید MDF فعالیت می کند و سرمایه گذاری اولیه آن نیز 45 میلیون یورو می باشد و به زودی در شهرک صنعتی کاسپین مستقر خواهد شد.
3013
انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.