به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین در پیام عبدالمحمد زاهدی به این مناسبت آمده است: امنیت از مولفه های مهم و اساسی و زیربنایی هر جامعه توسعه یافته ای است که پایداری و بقای آن در سایه مجاهدتها و تلاش های نیروهای نظامی، امنیتی و انتظامی حاصل می شود و در این میان نقش و اهمیت نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت بر هیچ کس پوشیده نیست.
در ادامه این پیام آمده است: امروزه امنیت حاکم بر کشور که با فداکاری و جانفشانی های نیروهای مسلح به ویژه سبزپوشان خدوم و شریف انتظامی حاصل شده است، زبانزد خاص و عام می باشد.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ضمن برخورداری از اقتدار و صلابت مثال زدنی، همواره در کنار مردم بوده و امنیت این گوهر گرانبها را برای شهروندان و روستانشینان کشور در همه مناطق و نواحی مختلف فراهم کرده و در این مسیر با اقدامات قاطع و به موقع خود، فضا را برای خلافکاران و هنجارشکنان ناامن کرده است.
در قسمت دیگری از پیام استاندار قزوین آمده است: نیروی انتظامی در راه برقراری و اعتلای سطح امنیت و نظم در جامعه، شهدای زیادی تقدیم کرده که زبان و قلم قادر به توصیف فداکاری ها و ایثارگری های آنان نیست.
استاندار قزوین در پایان پیام خود آورده است: اینجانب ضمن قدردانی از تمامی نیروهای ناجا این سبزپوشان جهادگر و با اخلاص، هفته نیروی انتظامی را به فرمانده معظم کل قوا، جانشین معظم له در امور انتظامی، فرماندهان، افسران درجه داران و سربازان این نیرو به ویژه در استان شهیدپرور قزوین تبریک عرض کرده و موفقیت روز افزون این عزیزان را از خداوند متعال درخواست می نمایم.
14 تا 20 مهر ماه هفته نیروی انتظامی نام گذاری شده است.
7388*3013
خبرنگار: پریسا نوروزی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.