به گزارش ایرنا، اسماعیل تبادار شنبه در دومین روز از هفته ناجا در آیین صبحگاه مشترک نیروی انتظامی فارس در شیراز افزود: برقراری نظم و امنیت وظیفه ذاتی نیروی انتظامی است اما در این حوزه نباید تنها به وجه نظامی این نیرو تکیه کرد چرا که نگاه اجتماعی نیز در بخش هایی بسیار کارساز خواهد بود.
وی، بهره گیری نیروی انتظامی از تکنولوژی و دانش روز را امری ضروری دانست و ادامه داد: بهره گیری از فناوری های نوین می تواند ما را آگاه تر و نظارت ها را دقیق تر کند و در حوزه فعالیت تخصصی پلیس هم کارآمدتر و اثرگذارتر خواهد بود.
استاندار فارس، امنیت امروز کشورمان را فراتر از امنیت حاکم در منطقه خاورمیانه دانست و تصریح کرد: امنیت بالاترین نعمتی است که می توان برای جامعه متصور بود و این در سایه رشادت، بصریت و از خودگذشتگی نیروهای مسلح و نیروهای امنیتی و انتظامی محقق خواهد شد.
او افزود: امروز شاهد برقراری یک امنیت مطلوب در استان هستیم که این وضعیت شرایط مناسبی را برای خدمات رسانی به شهروندان و توجه به رفاه و معیشت آنها فراهم کرده است.
تبادار گفت: عملکرد نیروی انتظامی باید به گونه ای باشد که مردم با دیدن این نیرو احساس امنیت کنند و اخلال گران و مجرمان نیز احساس ناامنی و خطر کنند.
تبادار توجه به مسائل معیشتی و اقتصادی مردم را مهم دانست و افزود: امروز در کنار احساس امنیتی که در جامعه وجود دارد باید به مسائل معیشتی مردم که مورد تاکید ویژه رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهوری و سران سایر قوا هم هست توجه ویژه داشت.
خبرنگار:‌سارنگ عبداللهی ** انتشار دهنده:‌غلامرضا مالک زاده
6122
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.