فرمانده انتظامی خراسان رضوی در این مراسم گفت: امنیت کنونی ایران در شرایط ناامن منطقه و اقتدار و اقدام به موقع و عملیاتهای موفقیت آمیز نیروی انتظامی مایه افتخار جمهوری اسلامی ایران است.
سردار قادر کریمی افزود: 'پلیس برای امنیت و امنیت برای همه' به عنوان شعار هفته نیروی انتظامی برگزیده شده و نیز به منظور ایجاد تنوع ماموریتی در این هفته برنامه ریزی شده تا برنامه های عملیاتی، انتظامی و اجتماعی در سطح استان با استفاده از ظرفیتهای درون و برون سازمانی برگزار شوند.
وی بر اهمیت تامین امنیت شهروندان تاکید و بیان کرد: برنامه ریزی شده تا نیازها و مطالبات مردم از نیروی انتظامی استخراج و برای پاسخگویی به آنها برنامه ریزیهای عملیاتی صورت گیرد.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: امنیت نعمتی ارزنده به شمار می رود و بهره برداری از رفاه اجتماعی و آسایش نیز تنها در سایه امنیت میسر است. برای تحقق این مهم طرحهای مختلف نظیر 'امنیت اجتماعی' به خصوص در حاشیه شهر، مقابله با آسیبهای اجتماعی و تقویت یگانهای امدادی پلیس بطور مستمر اجرا می شوند.
همچنین در پایان مراسم از بازنشستگان و پیشکسوتان نیروی انتظامی در خراسان رضوی تجلیل شد.
هفته گرامیداشت نیروی انتظامی از جمعه 14 مهر ماه آغاز شده است. در طول این هفته برنامه های مختلف نظیر صبحگاه مشترک با حضور اعضای شوای تامین استان، دیدار با خانواده شهدا، تجلیل از قاریان قرآن کریم، تماس روزانه با مردم از طریق سامانه 197 و ملاقات با مسئولان قضایی، ائمه جمعه و جماعات و هیاتهای مذهبی و نیز دیدار و نشست با اصناف برگزار می شود.
خبرنگار: ندا جواهرفر **انتشار: حسین کریم زاده
7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.