به گزارش ایرنا ارشد عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در استان فارس، در آیین افتتاح این مسابقات گفت: در این دوره 48 شرکت کننده در چهار رشته قرائت، تحقیق، ترتیل، حفظ پنج جزء و 10جزء قرآن کریم به رقابت می پردازند و در نهایت 12 نفر به عنوان نفرات برتر این رشته ها (نفرات اول تا سوم) معرفی خواهند شد.
حجت الاسلام کاظم یاربیگی با اشاره به اینکه، این مسابقات تاثیر بسزایی در افزایش تعامل بین نیروهای مسلح در استان دارد، اظهار داشت: این رقابت ها امسال به میزبانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار می شود و از سال آینده این رقابت معنوی هر سال به میزبانی یکی از نیروهای مسلح مستقر در این استان (ارتش، سپاه و نیروی انتظامی) برگزار خواهد شد.
او اظهار کرد: هم اینک یک مدرسه قرآنی و 2 مهد قرآنی برای برگزاری برنامه های مختلف ویژه کارکنان وزارت دفاع و خانواده های آنها در شیراز فعال است و آموزش های لازم در این زمینه ارائه می شود.
یاربیگی افزود: آموزش های قرآنی ویژه کارکنان وزارت دفاع و خانواده های آنها در فارس به شکل حضوری و غیرحضوری در رشته های حفظ، مفاهیم و روخوانی برگزار می شود.
ارشد عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در استان فارس گفت: هم اینک نیز طرح الحافظون با هدف تربیت حافظان قرآن کریم در میان کارکنان وزارت دفاع در حال برگزاری است.
نخستین دوره مسابقات قرآن کریم نیروهای مسلح مستقر در استان فارس تا فردا (سه شنبه)در شیراز ادامه دارد.
6122 /6118
خبرنگار: سارنگ عبداللهی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.