به گزارش ایرنا،سید سعید شاهرخی روز شنبه در دیدار با حیدرعلی شاه حسینی رئیس جدید خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان قزوین افزود: استناد بسیاری از رسانه های جهان به خبرهای ایرنا، تاثیرگذاری و اهمیت این رسانه رسمی را می رساند.
این مسئول گفت: زحمات و تلاش های زیادی برای دست یابی خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان رسانه رسمی دولت و نظام به جایگاه فعلی کشیده شده است و امیدواریم با تعامل و ارتباط خوب میان مجموعه دولت و این خبرگزاری شاهد تداوم این رویه باشیم.
رئیس شورای اطلاع رسانی استان قزوین اضافه کرد: از دیدگاه ما ایرنا با بیش از 80 سال سابقه فعالیت و تاثیرگذاری مهم رسانه ای پس از انقلاب از جمله در دوران دفاع مقدس برای اطلاع رسانی و ارتباط خبری در راس رسانه ها قرار دارد و امیدواریم با تعامل مدیران و اصحاب این رسانه در جهت نیل به هدف بزرگی که دنبال آن هستیم گام های موثری برداریم.

**استاندار جدید قزوین دارای کوله باری از دانش و تجربه است
شاهرخی در بخش دیگری از صحبت های خود به انتصاب استاندار جدید قزوین اشاره کرد و گفت: عبدالمحمد زاهدی استاندار جدید قزوین در استان های مختلف سمت های زیادی را تجربه کرده و کوله باری از دانش و تجربه است.
وی ادامه داد: در تغییر و تحولات اخیر هفت استاندار کشور که با رای هیات وزیران صورت گرفت اقای زاهدی که از نیروهای ارزشمند و باسابقه و کوله باری از دانش و تجربه است و 12 سال پست معاونت سیاسی را تجربه کرده به استانداری قزوین منصوب شد.
شاهرخی با بیان اینکه دولت هرگونه تغییر و تحول را در زیرمجموعه خود با هدف ارتقا و تحول و رشد دنبال می کند،افزود: از انتصاب زاهدی به سمت استانداری قزوین خوشحال هستیم چون ورود وی به استان قزوین موجب تحول در حوزه های مختلف در استان خواهد شد.
شاهرخی خاطر نشان کرد:ا ین انتصاب را به فال نیک گرفته و امیدواریم در دوره استاندار جدید شاهد سرعت بخشیدن به امور جاری استان و رشد و توسعه بیشتر قزوین باشیم.
وی در ادامه با اشاره به دستاوردهای استان در دوره فریدون همتی استاندار سابق قزوین در مدت 21 ماه خدمت خود،گفت: استان قزوین از استان های پویا در جهت اجرای برنامه های دولت و توجه به معیشت و اقتصاد مردم بود و در همین راستا استاندار سابق قزوین در اجرائی کردن این سیاست ها موفق عمل کرد.
شاهرخی اضافه کرد:با اقدامات استاندار سابق قزوین شاهد جهش در احیای ظرفیت های راکد،تقویت ظرفیت های موجود و جذب سرمایه گذاری های جدید در استان بودیم.
این مسئول افزود:در حوزه سیاسی و اجتماعی نیز ارتباط و تعامل با احزاب،گروه ها،فعالان سیاسی و اجتماعی و اقشار مختلف در استان موجب شد ار تباط توده ها در قالب نشست ها با مدیران ارشد تقویت شود و به افزایش نشاط سیاسی استان و مشارکت 83 درصدی مردم در انتخابات منجر شود.
وی در ادامه با بیان اینکه در حوزه اجتماعی همچنان کنترل و مبارزه با آسیب های اجتماعی نظیر طلاق،حاشیه نشینی و اعتیاد در دستور کار ما قرار دارد،اظهار کرد: امیدواریم با همکاری رسانه ها از جمله خبرگزاری ایرنا در جهت گیری و شکل دهی اذهان عمومی برای کمک به کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی اقدام های خوبی کنیم.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین افزود:در حوزه عمرانی نیز در دوره استاندار سابق کارهای بزرگی انجام شد و تمامی مصوبات سفر کاروان تدبیر و امید به استان قزوین عملیاتی شد که نشان می دهد قزوین به یک گارگاه عمرانی بزرگ تبدیل شده است.

**اطلاع رسانی به سمت فضای مجازی هدایت شده است
در ادامه این دیدار، رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان قزوین گفت:امروزه با توسعه فضای مجازی و گسترش زیرساخت های ارتباطی به نوعی همه مردم خبرنگار شده اند و کار رسانه های مهم و موثر در اطلاع رسانی حساس تر و سنگین تر شده است.
حیدرعلی شاه حسینی افزود:خبرگزاری ایرنا اکنون به عنوان یک رسانه مادر و منبع تولید خبر خبر تلاش می کند ارتباط خود را با مردم را تقویت نموده و با توسعه ارتباط خود در فضای مجازی برای جذب مخاطب گام بردارد.
وی افزود: امروزه سلایق مردم نسبت به گذشته تفاوت کرده و میل مردم در دریافت سریع اخبار شیوه اطلاع رسانی را نسبت به گذشته دگرگون ساخته است.
رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان قزوین در پایان با بیان اینکه شعار خبرنگاران ایرنا سرعت، صحت و دقت است، گفت:امیدواریم با همکاری و تعامل مسئولان بتوانیم حد وسط بین اخبار رسمی و مطالب نشر شده در فضای مجازی را رعایت کنیم و بتوانیم اخبار صحیح و دقیق را به موقع به جامعه منعکس نمائیم.
6101*3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.