به گزارش خبرنگار ایرنا، جمال خسروی روز چهار شنبه در جلسه ستاد باز آفرینی و توانمند سازی محلات و مناطق با سکونتگاه های غیر رسمی بوکان افزود: امسال بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته 2 طرح بهسازی معابر، جدول گذاری و ساخت سالن ورزشی در قالب ستاد باز آفرینی اجرا می شود.
وی همچنین با بیان اینکه برای نخستین بار در منطقه امیر آباد بوکان سالن ورزشی ساخته می شود، اظهار کرد: این سالن ورزشی در زمینی به مساحت 625متر مربع زیر بنا و با اعتبار 10میلیارد ریال و به صورت چند منظوره ساخته می شود.
خسروی اضافه کرد: بیش از 40هزار نفر در شهر بوکان در مناطق و سکونتگاه های غیر رسمی و خارج از محدوده زندگی می کنند.
وی گفت: امسال مهمترین اولویت و برنامه ریزی توجه به مناطق حاشیه است که بودجه و اعتبارات آن به صورت 100درصد اختصاص پیدا می کند.
فرماندار بوکان اضافه کرد: بسیاری آسیب های اجتماعی و مشکلات جامعه در این مناطق به وجود می آید لذا توجه به این مناطق و ساماندهی آن در اولویت برنامه های ما و شهرداری است.
وی گفت: 11 روستا در حوزه استحفاظی شهر بوکان دارای مناطق خارج از محدوده و دارای مشکل حاشیه نشینی است بر این اساس با تشکیل یک کارگروه ویژه بازنگری طرح هادی این روستاها در دستور کار قرار گیرد.
به گزارش ایرنا، در این مراسم نمایندگان مناطق حاشیه شهر بوکان حضور داشتند که به بیان دیدگاه و مشکلات خود پرداخته و خواستار توجه بیشتر مسئولان به این مناطق شدند.
شهرستان بوکان با 251هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد که ازاین تعداد بیش از 191هزار نفر آن در شهر ساکن هستند.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
7510/3093**خبرنگار: محمد ادیب**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.