به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان قزوین، مراسم افتتاح عملیات گازرسانی به 9 روستای رودبار الموت غربی با حضور فرماندار قزوین برگزار شد.
در این مراسم سیدعلی موسوی فرماندار قزوین با اشاره به اینکه خط انتقال گاز به منطقه الموت در اردیبهشت ماه سال جاری افتتاح شد،گفت: شهرهای رازمیان و معلم کلایه امسال به شبکه سراسری گاز متصل شدند و طرح گازرسانی به روستاهای این مناطق نیز توسط شرکت گاز استان با سرعت خوبی درحال انجام است.
رئیس شرکت گاز ناحیه قزوین هم در این مراسم ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، افزود: با گازدار شدن 9 روستای بخش رودبار الموت غربی، 579 خانوار با یک هزار و 592 نفر جمعیت از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند.
سیامک محمدصالحی،اعتبار بهره مندی 9 روستای بخش رودبار الموت غربی از گاز را 32 میلیارد و 200 میلیون ریال اعلام کرد و یادآور شد: برای گازرسانی به این روستاها 33 کیلومتر شبکه توزیع به اجرا درآمده است.
رئیس شرکت گاز ناحیه قزوین در پایان بر اهمیت رعایت نکات ایمنی و مصرف بهینه گاز طبیعی تاکید و از مشترکان خواست تا در این رابطه، نکات ایمنی را مورد توجه قرار داده و مصرف خود را نیز به درستی مدیریت کنند.
منطقه الموت واقع در شهرستان قزوین دارای 2 بخش رودبار الموت غربی و شرقی با 182 روستای دارای سکنه است.
8054*3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.