به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان قزوین، اسماعیل مفرد بوشهری در حاشیه بازدید از طرح های گازرسانی به روستاهای آوج،افزود: امسال نیز همچون گذشته فعالیت های این شرکت در زمینه گازرسانی به روستاها با تلاش مضاعف ادامه داشته و در هفته دولت 20 روستای این شهرستان به شبکه سراسری گاز متصل خواهند شد.
وی ادامه داد: با بهره برداری از طرح گازرسانی به روستاهای آوج که با 170 میلیارد ریال اعتبار به انجام رسیده است، سه هزار و 200 خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.
مفرد بوشهری، گازرسانی به روستاها را از سیاست های جدی ابلاغ شده از سوی وزارت نفت برشمرد و یادآور شد: در حال حاضر 48 روستا در شهرستان آوج از نعمت گاز طبیعی برخوردار بوده که تا پایان سال جاری این میزان به 86 روستا افزایش خواهد یافت.
به گفته وی، هم اکنون چهار هزار و 114 مشترک در شهرستان آوج به شبکه گازرسانی متصل هستند.
وی اظهار کرد: با پایان طرح های در دست اجرای شرکت گاز استان، 98 درصد جمعیت روستایی شهرستان آوج از نعمت گاز بهره مند می شوند.
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در پایان گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته برای توسعه گازرسانی، میزان خانوارهای روستایی بهره مند از نعمت گاز طبیعی درحال افزایش بوده و تلاش این شرکت بر آن است تا در کنار توسعه کمی شبکه گازرسانی در استان، کیفیت خدمت رسانی را نیز افزایش دهد.
استان قزوین در حال حاضر دارای 375 هزار و 678 مشترک گاز در بخش های خانگی، تجاری و صنعتی است.
8054*3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.