به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان قزوین، اسماعیل مفرد بوشهری با اعلام این خبر افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته، کار گازرسانی به روستاهای یاد شده در قالب 13 طرح و با 850 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده در حال اجرا است.
وی با اشاره به گازرسانی به مناطق روستایی در الموت، آوج، تاکستان و آبیک،یادآور شد: امیدواریم با توجه به میزان پیشرفت کارها، 60 روستا را در هفته دولت به شبکه سراسری گاز متصل کنیم.
مفرد بوشهری اضافه کرد: با گازرسانی به 60 روستا،6 هزار خانوار روستایی این استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند.
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با اشاره به سیر صعودی گازرسانی به روستاها در دولت تدبیر و امید،گفت: از 135 روستای بهره مند از گاز در دولت یازدهم، 58 روستا در سال 95 به شبکه گاز سراسری متصل شده اند.
وی ادامه داد: در سال گذشته با افتتاح عملیات گازرسانی در 58 روستا از نعمت گاز طبیعی، چهار هزار و 992 خانوار روستایی با 416 میلیارد ریال اعتبار از نعمت گاز بهره مند شده اند که از این تعداد، 21 روستا در تاکستان، 16 روستا در قزوین، 18 روستا در آوج و سه روستا نیز در شهرستان های بوئین زهرا و آبیک بوده است.
مدیرعامل شرکت گاز قزوین در پایان با اشاره به اینکه در اردیبهشت ماه امسال نیز گازرسانی به 2 شهر رازمیان و معلم کلایه در بخش های رودبار الموت غربی و شرقی شهرستان قزوین با صرف 770 میلیارد ریال به بهره برداری رسید، افزود: کار اجرایی گازرسانی به سیردان تنها شهر فاقد گاز استان نیز در حال انجام است که با پایان این طرح، بهره مندی خانوارهای شهری استان از نعمت گاز طبیعی به 100 درصد خواهد رسید.
هم اکنون 79 درصد جمعیت روستایی استان قزوین از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.
استان قزوین در حال حاضر دارای 375 هزار و 678 مشترک گاز در بخش های خانگی، تجاری و صنعتی است.
8054/3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.