به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین افزود: با تقویت تولید ملی و در راستای آن ارتقای کیفیت محصولات تولیدی و جلوگیری از واردات کالاهایی که مشابه آنها در کشور ساخته می شود باید معضل بیکاری در جامعه را حل کرد.
امام جمعه قزوین در ادامه با اشاره به نام گذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی، تولید-اشتغال از سوی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: باید اقتصاد مقاومتی را به معنای واقعی اجرا کرده و محقق سازیم تا شاهد حل مشکلات اقتصادی در جامعه خود باشیم.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در ادامه با اشاره به پیش رو بودن انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: باید کسانی را برگزینیم که اهل صداقت و امانت داری بوده و عزت و اقتدار مردم و کشور را افزایش می دهند.
حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در بخش دیگری از خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین، 12 فروردین روز جمهوری اسلامی را تبریک گفت و افزود: در این روز تاریخی و شکوهمند مردم مومن و انقلابی ایران، رای بالا و بی نظیری را به جمهوری اسلامی دادند.
وی در پایان شهادت امام علی النقی (ع) را تسلیت گفت و افزود: آگاهی از احادیث و سبک زندگی ائمه اطهار (ع) باید مورد توجه بیشتر قرار بگیرد چرا که آنها به ما درس زندگی می آموزند.
6104* 3013
خبرنگار: ناصرنیلی** انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.