به گزارش ایرنا، سیده حمیده زرآبادی چهارشنبه شب در آئین افتتاحیه ششمین جشنواره بازی و اسباب بازی کودکان دیروز و امروز در سرای سعدالسلطنه قزوین، افزود: این جشنواره فضایی مناسب برای گردشگران و مسافران فراهم کرده است تا ساعات خاطره انگیزی را در کنار خانواده های خود در قزوین سپری کنند و از این شهر خاطرات خوشی در ذهن آنان باقی بماند.
وی با اشاره به اینکه این جشنواره فضایی فرهنگی و با نشاط را برای خانواده ها فراهم ساخته است،اظهار کرد: این جشنواره همچنین بستری مناسب برای پرداختن به بازی کودکان ایجاد نموده و در کنار آن، نکات آموزشی خوبی را نیز برای این قشر پیش بینی کرده است.
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این جشنواره مواردی در خصوص آداب و رسوم و فرهنگ اقوام مختلف و موضوعات شهروندی در قالب بازی و نمایش به کودکان آموزش داده می شود که این کار می تواند به شکوفایی استعدادهای این قشر و آماده سازی آنها برای ورود به جامعه در آینده کمک کند.
زرآبادی با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس همواره حامی مسئولان در برگزاری برنامه های فرهنگی هستند،در پایان گفت: از برگزاری چنین برنامه هایی استقبال و حمایت می کنیم.
ششمین جشنواره بازی و اسباب بازی کودکان دیروز و امروز که از روز گذشته آغاز به کار کرده است، تا 10 فروردین ماه از ساعت 16 تا 22 در سرای تاریخی فرهنگی سعدالسلطنه دایر می باشد.
7389* 3013
خبرنگار: نسرین رحیمی** انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.