به گزارش ایرنا، محمود واعظی روز سه شنبه در آیین بهره برداری از 19 طرح مخابراتی شهرستان میبد افزود: در دولت یازدهم و به خصوص پس از برجام تلاش شده بیکاری های انباشته شده طی 10 سال اخیر کاهش یابد.
وی ادامه داد: بر این اساس 710 هزار شغل ایجاد شد اما باتوجه به نیاز بیشتر جامعه به اشتغال این مهم به چشم نیامد، از این رو دولت تدبیر و امید در تلاش برای ایجاد یک میلیون شغل در سالجاری است.
عضو کابینه دولت یازدهم با ابراز خرسندی از انتخاب شعار امسال با عنوان 'اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال' اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی باید همواره مدنظر قرار گیرد و اصول برنامه ششم توسعه هم باید بر اساس اقتصاد مقاومتی باشد.
واعظی تصریح کرد: تا زمانی که فرهنگ استفاده از تولید داخلی همگانی و راه برای صادرات محصولات باز نشود اشتغال بوجود نمی آید.
وی ادامه داد: دولت یازدهم با وجود مشکلات موجود، وارد بازی های سیاسی نشد و تلاش کرد با آرام کردن فضا، کارآفرینان و سرمایه گذاران را در راستای تولید و اشتغال ترغیب کند.
19 طرح مخابراتی با 88میلیاردریال اعتبار در شهرستان میبد روز سه شنبه در آیینی با حضور محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، استاندار یزد و جمعی از مسئولان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
تاسیس و جایگزینی سایت BTS، اجرا و بازسازی فیبر نوری، تاسیس توسعه و جایگزینی با کافونوری، افزایش ظرفیت پهنای باند تجهیزات دیتای کافونوری، توسعه ظرفیت اینترنت پرسرعت، ایجاد ظرفیت اینترنت پرسرعت خانگی، تاسیس سوییچ دیتا و توسعه سوییچ و ترانک از جمله این طرحها است.
بازدید از شعبه مرکزی پست بانک و پست یزد، افتتاح اینترنت GA، حضور در شورای راهبری ارتباطات و فناوری استان، بازدید از چاپارخانه میبد، گفت و گوی ویژه خبری در شبکه تابان و بازدید از چند طرح مخابراتی از جمله برنامه های سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان یزد است.
واعظی شامگاه یکشنبه وارد یزد شده است.
7532 / 5054خبرنگار: سعید صادقی مقدم**انتشار : بهنام احمدی *
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.