به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی فرهنگیرای خاتم (ص) و مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18، فرهنگسرای نوروز به مناسبت فرارسیدن سال نو با اجرای ویژه برنامه های مختلف فرهنگی هنری از سوم تا 12 فروردین ماه در عوارضی تهران – قم پذیرای مسافران است.
ایستگاه های نشاط و سرگرمی، خلاقیت و نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان، ورزشی، رادیو نوروز، کتاب و فروش محصولات فرهنگی در فرهنگسرای نوروز به مسافران خدمات فرهنگی و سرگرمی ارایه می دهد.
همچنین در این فرهنگسرا گروه موسیقی استان خراسان هر روز از ساعت 14 تا 19 با چندین اجرا میزبان شهروندان خواهد بود.
برپایی هفت سین ویژه و عکس یادگاری با آن از دیگر بخش های فرهنگسرای نوروز در عوارضی تهران – قم است.
فرهنگسرای خاتم (ص) به مناسبت فرارسیدن سال نو، مسابقه عکاسی با تلفن همراه با عنوان «من و هفت سین زندگی ام» را برگزار می کند.
علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه تا 30 فروردین ماه96 مهلت دارند سه عکس با تلفن همراه با موضوع هفت سین را در حجم 500 کیلوبایت و بدون هرگونه تغییر، نوشته، افکت و .....با ذکر نام و نام خانوادگی و شماره تماس به پیام رسان تلگرام به آدرس @khatamfarhangsara18 ارسال کنند.
همچنین با هدف ارایه خدمات کتابخانه ای به شهروندان در ایام تعطیلات نوروزی، کتابخانه های 15 خرداد و استاد حکیمی منطقه 18 از سوم تا 12 فروردین ماه از ساعت 9 تا 19 شب آماده ارائه خدمات به اعضای کتابخانه است.

*برپایی فرهنگسرای نوروز در فرودگاه مهرآباد
فرهنگسرای نوروز به مناسبت استقبال از بهار 96 از سوم تا 12 فروردین ماه از ساعت 14تا 19در ترمینال یک و2 فرودگاه مهرآباد برپا می شود.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 9 و فرهنگسرای رویش، تکریم و پاسداشت گویش‌ها، آداب و رسوم، سنت‌ها و فرهنگ ایرانی، ارتقای روحیه قناعت و ساده‌زیستی از جمله اهداف این فرهنگسرا است.
غرفه‌های عکس یادگاری، نمایشگاه کتاب، ایستگاه رادیو بهار، عکس از تخم مرغ‌های رنگی در سفره هفت سین، مسابقه ساخت کارت تبریک نوروز، ایستگاه سلامت، قصه های قرآنی، برگزاری مسابقات، خاطره نویسی و سفر نامه نوروزی برگی از سربلندی ایران از جمله غرفه های فرهنگسرای نوروز در فرودگاه مهرآباد است.
همچنین در این فرهنگسرا غرفه های قرآن بخوانید، هدیه بگیرید، هر کودک یک نویسنده، نقاشی و رنگ آمیزی، بازی و خلاقیت و... با هدف ساده‌زیستی و احسان، مهربانی، پاکیزگی، صله رحم نیز برپا می شود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه جوان معبودی انتشاردهنده : موسی فعالیان
تهرام/7245/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.