به گزارش ایرنا،سید سعید شاهرخی عصر سه شنبه در همایش سازمان های مردم نهاد قزوین افزود:نقش سمن ها در ساماندهی امور اجتماعی بی بدیل و موثر است، از این رو دولت تدبیر و امید به ساماندهی آنها اهمیت زیادی داده است.
وی اظهار کرد:با توجه به رویکرد دولت یازدهم و تاکید رئیس جمهوری بر روان سازی صدور مجوز و واگذاری خدمات به مردم در قالب سازمان های مردم نهاد علاوه بر صدور مجوز برای 82 سمن در استان قزوین در سه سال گذشته، 19 سمن دیگر نیز در شرف تاسیس هستند.
وی با بیان اینکه سه سازمان وظیفه صدور مجوز فعالیت سمن ها را برعهده دارند، در پایان افزود: در استان قزوین به طور مجموع استانداری و فرمانداری تاکنون مجوز 88 سمن و اداره کل ورزش و جوانان مجوز 56 سمن را صادر کرده اند و سایر مجوزها نیز مربوط به اداره کل بهزیستی بوده است.
در این همایش، نمایندگانی از سمن ها مشکلات و موانع پیش روی تحقق اهداف خود را با مدیران صادر کننده مجوز سمن ها مطرح کردند.
سمن های استان قزوین در زمینه های اعتقادی و فرهنگی،محیط زیست،بانوان و خانواده،میراث فرهنگی،ورزش،علمی و آموزشی،آبادانی و عمران،بهداشت و درمان،توانبخشی به معمولان و حقوق شهروندی فعالیت می کنند.
6101 * 3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی** انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.