محمدناصر نیکبخت یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: پیگیری مطالبات منطقی و به حق صنوف مختلف از جمله پزشکان از طریق مراجع مسئول در سطح ملی و استانی را وظیفه خود می دانم و از زحمت و خدمات پزشکان و کادر درمانی استان تقدیر می کنم.
وی افزود: طرح نظام جامع سلامت یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین برنامه های دولت و نظام است که با همت دست‌ اندرکاران بخش بهداشت و درمان از جمله مسئولان، کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی، پزشکان، پرستاران، بهیاران و سایر کادر درمان در سطح استان اجرا شد.
به گزارش ایرنا استاندار همدان بیان کرد: اجرای طرح جامع نظام سلامت موجب کاهش هزینه ها و افزایش رضایتمندی مردم به ویژه بیماران و خانواده‌های آنان شد.
نیکبخت درباره مطالبه‌گری منطقی تعدادی از پزشکان در زمینه تعویق در پرداخت کارانه آنان گفت: دریافت کارانه
جزو مطالبات به حق پزشکان است و مسوولان با جدیت پیگیر این مطالبات هستند.
وی افزود: تأخیر در پرداخت کارانه پزشکان تنها مربوط به استان همدان نیست بلکه در سراسر کشور این تأخیر از گذشته وجود داشته است.
استاندار همدان عنوان کرد: همه ساله با پیگیری لازم این مشکل رفع شده هم اینک نیز این موضوع توسط وزارت بهداشت و سازمان های بیمه گر در حال پیگیری است.
نیکبخت با تأکید بر پیگیری این مهم ، ازاقدام شایسته و خداپسندانه پزشکان در زمینه اعلام تداوم خدمت رسانی و تکذیب شایعات اخیر تقدیر کرد.
وی تاکید کرد: همه موظف به اجرای طرح جامع سلامت بوده تا مردم را نسبت به خدمات دولت و نظام امیدوار کنند چون تنها در این صورت دشمنان دیرینه ایران اسلامی مأیوس خواهند شد.
اجرای طرح تحول نظام سلامت همزمان با سراسر کشور از پانزدهم اردیبهشت ماه سال 93 در استان همدان آغاز شد.
* اخبار مهم خبرگزاری ایرنا کشور و استان همدان را به طور شبانه روز از کانال خبری تلگرام 'اخبار ایرنا همدان' به نشانی @irnahamadan دریافت کنید.
7526/6993
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار: اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.