به گزارش ایرنا، سید محمد شروین اسبقیان روز دوشنبه در مجمع انتخاباتی هیات ژیمناستیک استان قزوین افزود: بدون در اختیار داشتن فضای مناسب و تجهیزات و امکانات لازم، کسب موفقیت در این رشته پایه میسر نیست.
وی در ادامه گفت:ژیمناستیک به عنوان یک رشته پایه نقش مهمی در رشد سایر رشته ها می تواند داشته باشد بنابراین تقویت این ورزش را باید با جدیت بیشتری دنبال کنیم.
این مسئول ورزشی ادامه داد:فعال شدن ژیمناستیک در استان ها به تحرک سایر رشته های ورزشی نیز منجر می شود و انعطاف پذیری و آمادگی بیشتر ورزشکاران را به دنبال دارد.
وی با اشاره به نقش مربیان در گسترش ژیمناستیک، ادامه داد:یکی از سیاست های فدراسیون، ایجاد و افزایش انگیزه در میان مربیان و همچنین داوران از جمله در سطح استان ها است.
اسبقیان در ادامه از قزوین به عنوان استانی که در ژیمناستیک دارای استعدادهای فراوانی است، یاد کرد و افزود: قزوین در این رشته پرمدال، با برنامه ریزی و انسجام بیشتر می تواند به موفقیت های زیادی دست پیدا کند.
سرپرست فدراسیون ژیمناستیک ادامه داد:باید از اختصاص چندین سالن ورزشی توسط اداره کل ورزش و جوانان قزوین به هیات ژیمناستیک این استان قدردانی کنیم ولی باید یادآور شد تا زمانی که در شهرستان ها و مراکز استان ها خانه ژیمناستیک وجود نداشته باشد، در این رشته به اهداف مورد نظر دست پیدا نخواهیم کرد.
اسبقیان در پایان افزود:راه اندازی لیگ های شهرستانی،ارتقای درجه داوران و مربیان،توجه به بخش بانوان،برگزاری جشنواره ها در کنار توجه به بخش خصوصی و افزایش ورزشکاران سازمان یافته و راه اندازی سالن در شهرستان ها از جمله انتظارت فدراسیون از هیات ژیمناستیک قزوین است که امیدواریم با همکاری دستگاه ورزش این استان محقق شوند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین نیز در این نشست گفت:معتقدیم رشته ژیمناستیک بر روی فعالیت و عملکرد همه رشته ها و هیات های ورزشی تاثیرگذار است.
محمد مشهدی آقایی ادامه داد: قزوین در ژیمناستیک از استعدادها و ظرفیت های زیادی برخوردار است و در این رشته در سطح کشور حرف های زیادی برای گفتن داریم.
وی در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمد گرامی از مفاخر ژیمناستیک قزوین، گفت:امیدواریم با پیروی از شهدای والامرتبه در اعتلای ورزش بیش از پیش تلاش کرده و در ادامه قزوین را به یکی از قطب های اصلی ورزش کشور تبدیل کنیم.
در پایان این نشست، حمید احمدی با کسب 13 رای اعتماد برای چهار سال دیگر به عنوان ریاست هیات ژیمناستیک استان قزوین انتخاب شد.
6101 * 3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی** انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.