به گزارش ایرنا، محسن غفاری روز پنجشنبه در جشنواره استعداد یابی پنج رشته ورزشی در اراک، افزود: حلقه مفقوده آسیب شناسی رشته های ورزشی در استعدادیابی است که امروز به عنوان یکی از مهمترین برنامه های اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی مورد توجه است.
وی ادامه داد: نخبگان ورزشی باید از مقاطع پایین تحصیلی با آموزش های لازم برای حضور در ورزش حرفه ای و قهرمانی آماده شوند.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی بیان کرد: عدالت محوری و توزیع مناسب خدمات ورزشی در نقاط مختلف می تواند در جذب استعدادهای ورزشی موثر باشد.
وی اظهار کرد: طرح استعدادیابی هدفمند از هدرفت سرمایه های ورزشی کشور جلوگیری می کند.
غفاری ادامه داد: اجرای طرح استعدادیابی با جدیت تمام در استان مرکزی آغاز شده است که در نخستین مرحله این طرح، بیش از 2 هزار 500 ورزشکار شرکت کرده اند.
وی گفت: ورزش قهرمانی بدون استعدادیابی میسر نمی شود و این طرح یکی از مهمترین شاخص ها برای استحکام پایه های ورزش استان و در نهایت کشور است.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: استعدادهای شناسایی شده در تیم های خاصی سازماندهی شده و تمرینات خود را بر اساس برنامه ریزی زیر نظر بهترین مربیان استان و فدراسیون های مربوطه آغاز می کنند.
جشنواره استعدادیابی استان مرکزی از در پنج رشته دوچرخه سواری، سپک تاکرا، هاکی، اسکواش و اسکیت با حضور بیش از 2 هزار و 500 ورزشکار دختر و پسر تا ششم اسفندماه ادامه دارد.
بیش از 80 هزار ورزشکار زیر نظر 46 هیات ورزشی در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت می کنند.
3017/3075/ خبرنگار: مصطفی مجللی*** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده اصفهانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.