به گزارش ایرنا، امیر غفرانی در جلسه جلوگیری از آلودگی هوا که صبح پنجشنبه در محل ساختمان شورای شهر کرج برگزار شد، با اشاره به ضرورت اعمال اقدامات پیشگیرانه برای کنترل آلودگی هوا افزود: از شورای شهر کرج انتظار می رود که روز بدون خودرو را در کرج مصوب کنند و امکانات اجرای این طرح نیز از سوی اداره ورزش و جوانان فراهم خواهد شد.
وی ادامه داد: طی تفاهم نامه ای با سازمان حفاظت از محیط زیست استان درصدد اجرای طرح روز بدون خودرو در البرز هستیم تا فرهنگ استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و دوچرخه در استان ترویج داده شود.
غفرانی گفت: 122 سمن زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان استان فعال هستند که عمده فعالیت آنها در خصوص پیشگیری از آلودگی هوا است از این رو آمادگی کامل برای همکاری های بیشتر با سایر سازمان ها و دستگاه ها وجود دارد.
وی افزود: با توجه به اهمیت کنترل آلودگی هوا به خصوص در کلانشهر کرج تمامی اتومبیل ها و موتورهای مسابقات، دارای استاندارد های لازم زیر نظر فدراسیون مربوطه هستند از این رو آلودگی زیادی در بر ندارند.
این مسئول خاطر نشان کرد: در شهر های بزرگ باند و فضایی برای استفاده از دوچرخه و اسکیت در نظر گرفته شده ولی در این استان چنین امکانی به ندرت یافت می شود از این رو از شهرداری در این رابطه انتظار مساعدت وجود دارد.
1535/6155خبرنگار:نوشین طهماسبی**انتشار دهنده:داریوش غفاری

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.