به گزارش ایرنا، سید حمیده زرآبادی دوشنبه شب در نشست با جمعی از جوانان و بانوان فعال در عرصه های اجتماعی و سیاسی که به مناسبت هفتم اسفند سالگرد برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی سال 94 برگزار شد،افزود: قشر جوان در هر جامعه به لحاظ برخورداری از توان،انرژی و استعدادهای فراوان می تواند بسیار نقش آفرین باشد.
وی،یکی از راه های پیشرفت و ترقی کشور را سرمایه گذاری بر روی جوانان و نسل آینده دانست و گفت: این موضوع مهم نباید هیچ گاه مورد غفلت واقع شود.
زرآبادی ادامه داد: نسل جوان به عنوان نیروی فعال و متحرک،پرتلاش و با احساس می تواند نقش اصلی را در پیشرفت یک جامعه داشته باشد.
وی همچنین به تبیین نقش زنان در عرصه های مختلف اجتماعی و سیاسی پرداخت و گفت: امیدواریم در آینده نزدیک از ظرفیت جوانان و بانوان توانمند، بیش از پیش در عرصه های مدیریتی و اجرایی استان استفاده کرد.
به گفته وی جوانان ما دارای استعداد های بالایی هستند و تنها کافی است آنان را در مسیر مناسب قرار داد تا آینده سازان خوبی برای جامعه باشند.
زرآیادی خاطر نشان کرد:در سطح بعضی دستگاه ها و فرمانداری های استان شاهد استفاده از نیروهای جوان، متخصص و خوش فکر در نقش مشاور هستیم و باید این رویه و سیاست را تداوم بخشید.
وی ادامه داد:با مدیریت ارشد استان نیز صحبت هایی صورت گرفته تا از بانوان و جوانان در بخش های مختلف به عنوان مشاور استفاده شود چرا که باور داریم این قشرها در هر عرصه ای که ورود پیدا کرده اند، خوش درخشیده اند.
این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مدیران ما باید ظرفیت‌های عظیم جوانان و بانوان را باور داشته باشند و راه را برای ورود آنها به عرصه‌های مختلف اجتماعی هموار سازند.
زرآبادی در بخش دیگری از صحبت های خود با تاکید بر لزوم شایسته سالاری در انتخاب مدیران،گفت:بی توجهی به این موضوع در کنار استفاده نکردن از ظرفیت جوانان توانمند و با انگیزه را باید نوعی سوء مدیریت بدانیم.
این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به حضور چشمگیر زنان و جوانان در انتخابات مجلس شورای اسلامی سال 94، تصریح کرد: در این مقطع با حرکت آگاهانه مردم شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور و به یادماندنی بودیم.
وی در ادامه به اهمیت 2 انتخابات پیش رو در سال آینده اشاره کرد و افزود:احزاب و گروه های سیاسی نقش مهمی در مشارکت پرشور مردم در انتخابات آینده را دارند.
زرآبادی به برگزاری پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز اشاره داشت و افزود: احزاب سیاسی باید سعی کنند تا افراد شایسته و کارآمد را برای حضور در این عرصه مهم تشویق کرده و مشارکت دهند.
وی اظهار کرد: با مشارکت فعالانه جوانان و بانوان می توان نتایجی را که انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال گذشته به همراه داشت، تکرار کرد.
زرآبادی همچنین با تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س)، افزود: به راستی شخصیت این بانوی بزرگ در همه زمینه ها الگوی مناسبی برای زنان و مردان می باشد و هیچ تفاوتی ندارد که ایشان یک بانو هستند، بلکه آن حضرت یک الگوی تمام عیار برای همه انسان ها به شمار می روند.
7389/ 3013
خبرنگار: نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.