به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا جمعه 29 اردیبهشت سال 1396 برگزار می شود.
فتاح محمدی روز دوشنبه در نشست ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: این امر باید در کنار دیگر کارهای اجرایی به عنوان یک اصل مهم مدنظر بوده و برنامه های فرمانداران و بخشداران استان نیز بر همین اساس تدوین و عملیاتی شود.
وی افزود که رسالت ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد فراهم کردن بسترهای لازم برای مشارکت گسترده، فعال و همه جانبه مردم در انتخابات پیش رو است.
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هماهنگی بین مسئولان کمیته های ستاد انتخابات این استان سبب برگزاری انتخاباتی قانونمند، باشکوه و با حضور پرشور مردم می شود.
محمدی با اشاره به لزوم آماده سازی زیرساخت های مورد نیاز در ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان های هشت گانه آن عنوان کرد که کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات استان اقدام های لازم را در این راستا انجام دهد.
وی نقش آمار دقیق در فرآیند برنامه ریزی انتخابات و تعیین شعب ها و حوزه های انتخاباتی را یادآور شد و ابراز داشت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد آمار مورد نیاز را بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1395 به ستاد انتخابات این استان اعلام کند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت که فرمانداران و بخشداران این استان از اکنون نسبت به رفع مشکلات و کمبودها اقدام کنند.
محمدی با اشاره به لزوم صدور کارت ملی هوشمند برای تمامی اعضای ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد و هشت شهرستان آن اظهار داشت: فرمانداران و بخشدارانی که کارت ملی هوشمند ندارند هر چه سریعتر نسبت به دریافت آن اقدام کنند.
وی افزود که با هماهنگی های انجام شده با اداره کل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد به عنوان عضو ستاد انتخابات این استان کارت ملی هوشمند فرمانداران و بخشداران استان در مدت زمان یک هفته ای صادر می شود.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.