غلامرضا کاتب روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: آنچه که مسوولان کشور در این مقطع مهم و حساس از نظام جمهوری اسلامی تا انتخابات اردیبهشت 96 باید در اولویت کاری خود قرار دهند، نگرش فراجناحی است و باید از اقداماتی که به اصل انقلاب اسلامی آسیب می زند دوری کرد.
وی ادامه داد: جریان ها و گروه های سیاسی باید از تفکر جزیره ای فاصله بگیرند و با اقدامات سنجیده برای افزایش اشتغال و رونق اقتصادی در کشور تلاش کنند.
کاتب تصریح کرد: کمتر از سه ماه دیگر به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور فاصله داریم و باید از هم اکنون با وحدت و انسجام ملی برای حضور پرشور مردم برنامه ریزی کرد.
عضوهیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان این که بعضی از جریان های سیاسی از هم اکنون برای جمع آوری آرا، درصدد تخریب دولت هستند، اضافه کرد: نباید با رویکردهای اشتباه بعضی از گروه های افراطی، مردم را از آرمان های انقلاب اسلامی دلسرد کرد.
کاتب با تاکید بر اینکه آنچه در این مقطع زمانی برای پایداری انقلاب اسلامی ارزشمند است توجه به منویات رهبر انقلاب اسلامی و توجه به ارزش های نظام جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: مردم ایران برای انتخاب فردی اصلح در دوره های مختلف انتخابات ریاست جمهوری، همواره با تیزهوشی وارد صحنه شدند و به یقین در انتخابات سال آینده نیز مشارکت اقشار مردم چشمگیر خواهد بود.
وی تصریح کرد: اقتدار نظام جمهوری اسلامی نتیجه خون شهدای هشت سال دفاع مقدس است و باید مسوولان نظام با حراست از آرمان های این نظام مقدس، برای بالندگی انقلاب اسلامی در صحنه های جهانی تلاش کنند.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: کاهش نرخ بیکاری همواره مورد تاکید رهبر انقلاب بوده است و باید با انسجام ملی و حمایت از تولیدات ملی برای افزایش اشتغال در کشور گام برداریم.
غلامرضا کاتب نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی است، شهرستان بیش از 85 هزار نفری گرمسار 56 روستا و بیش از هزار واحد تولیدی و صنعتی دارد.
استان سمنان چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.
دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور 29 ماه اردیبهشت 96 برگزار می شود‌.
7339/6103 خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشاردهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.