به گزارش روز دوشنبه خبرنگارایرنا، در دومین روز نام نویسی از داوطبان شرکت در انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه، یک داوطلب با مراجعه به فرمانداری مراغه و 2 داوطلب نیز با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور، ثبت نام کردند.
در نخستین روز ثبت نام از نامزدهای شرکت در انتخابات میان دوره ای مجلس در حوزه انتخابیه مراغه و عجب شیر نیز 2 نفر با حضور در فرمانداری مراغه ثبت نام کرده بودند.
ثبت نام از داوطلبان نامزدی انتخابات میان دوره ای مجلس در این حوزه انتخابیه از هشتم تا چهاردهم اسفند سال جاری به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.
به گزارش ایرنا، انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌ جمهوری ایران و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در 29 اردیبهشت 1396 برگزار می شود.
شهرستان های مراغه و عجب شیر با حدود 340 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان شرقی واقع شده و به عنوان یک حوزه انتخابی دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است که با فوت منتخب مردم این حوزه در سانحه رانندگی، انتخابات میان دوره ای مجلس برای انتخاب نماینده مردم در این حوزه همزمان با سه حوزه دیگر در کشور برگزار می شود.
انتخابات میان ‌دوره ‌ای مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه اصفهان، مراغه، اهر و بندرلنگه برگزار می‌ شود.
خبرنگار:ابراهیم مطلوبی/انتشاردهنده:عیسی عطاپور**
7487/3077
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.